Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Újra utaznál? A Google segít!
A globális átoltottsági ráta növekedésével a COVID fertőzések is visszaszorulóban vannak, emiatt pedig egyes országok már lazítanak az eddigi szigorításaikon. Ennek következtében az emberek végre újra hódolhatnak egyik legkedveltebb tevékenységüknek: az utazásnak.
Tovább a cikkhezAz ügyfélegyezési listákkal való munka megkönnyítése
Az ügyfélegyezési listák (customer match) segítségével, lehetőségünk van szorosabb kapcsolatot kialakítani az ügyfeleinkkel, amely egy remek célzási lehetőség. Az ilyen típusú listákat felhasználhatjuk a Keresési, Shopping, Videó és Discovery kampányoknál is.
Tovább a cikkhezKészülj fel az Apple új ATT-házirendjéből
Az Apple bejelentette, hogy április 26-át követően a felülvizsgálatra benyújtott iOS-alkalmazásoknak meg kell felelniük az App Tracking Transparency (ATT) irányelveinek. Ez megköveteli a fejlesztőktől, hogy akkor is engedélyt kérjenek bizonyos, más cégek alkalmazásaiból vagy webhelyeiről származó információk hirdetési célokra való felhasználására, ha már megkapták a felhasználó hozzájárulását.
Tovább a cikkhezVáltozás az Intelligens ajánlattétel szerveződésében
Az Intelligens ajánlattétel négy automatikus ajánlattételi stratégia gyűjteményét jelenti, amely segít elérni a konverziók számára és értékére vonatkozó célokat. Mivel sok olyan visszajelzés érkezett, mely szerint nem elég világos, melyik stratégia a legmegfelelőbb egy adott vállalkozás számára, a Google a keresési kampányok esetén megváltoztatta ezek szerveződését, hogy egyszerűbbé tegye a választást.
Tovább a cikkhezLast minute: itt az iOS14 változás
Az Apple bejelentette, hogy április utolsó hetében általánosan elérhetővé teszi az iOS 14.5 frissítést és vele együtt az AppTracking Transparency keretrendszert.
Tovább a cikkhezNem csak készlet, lokáció is
Újdonság a Google rendszerében: egy készleten lévő terméknek most már a lokációját is láthatjuk, nem pusztán csak az elérhetőséget.
Tovább a cikkhez