Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Itt az új Facebook frissítés
A legújabb facebook frissítés konkrét csoportokat és egyéneket fog megcélozni a káros tartalmak terjesztése érdekében.
Tovább a cikkhezA Google My Business elérhetővé tett egy értékelés-menedzselő tool-t
Ezidáig igen kis kontrollunk volt a Google Cégem (Google My Business) profilunk véleményei felett. Pedig sokszor hallottuk azt a kérdést, hogy ‘Lehet-e ezeket törölni?’...
Tovább a cikkhezA Google 3,1 milliárd hirdetést blokkolt 2020-ban
A Google 3,1 milliárd hirdetést blokkolt 2020-ban az Ads Safety Report (,,Hirdetés Biztonsági Jelentés’’) alapján, főleg a COVID-19 körüli félretájékoztatás, politikai álhírek és hirdetési csalás miatt.
Tovább a cikkhezÖsszefoglaló nézetre váltás
A Google Ads-ben való navigálás nem mindig egyszerű, különösen, ha új hirdető vagy kisvállalkozó vagy. A kampányok kezelésének megkönnyítése érdekében új összefoglaló nézetet vezetett be a Google.
Tovább a cikkhezA Google visszavonja a cél-CPA és cél-ROAS ajánlattételi stratégiát
A Google a háttérbe helyezi a cél-CPA és cél-ROAS ajánlattételi stratégiát, és a jövőben a konverziók maximalizálás és konverziós érték maximalizálása ajánlattételi stratégia lesz az fókuszban. A Google állítása szerint, ez nem jelenti azt, hogy tCPA és tROAS ajánlattételi stratégia megszűnne.
Tovább a cikkhezÚj kikerülési tartalom irányelv a Google Ads-ben
A Google egy újabb tartalom irányelvet indít “kikerülő hirdetés tartalom” néven. Az új Envasive irányelv kiterjeszti a hirdetési szövegben szereplő védjegyekkel kapcsolatos tiltott manipulációkat a domainekre, aldomainekre és a logókra is.
Tovább a cikkhez