Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Frissült a Google átirányításokkal és kereséssel kapcsolatos útmutatója
A Google közölte, hogy "jelentősen kibővítette" azt a súgó útmutatót, amely arról szól, hogy a Google Search hogyan kezeli az átirányítások különböző formáit.
Tovább a cikkhezYoutube hirdetési egységek a jobb élményért
A felhasználói tapasztalatok kutatásából tudjuk, hogy a nézőknek fontos a hirdetések szüneteinek gyakorisága a YouTube-on, különösen akkor, ha hosszabb ideig nézik a videókat felületen.
Tovább a cikkhezA Facebook bejelentette a Bulletint – Az Új monetizációs platformot írók számára
A Facebook bejelentette az íróknak szánt új, Bulletin nevű szolgáltatását, amely segít nekik a közönségükkel való kapcsolattartásban, a közönségük növelésében és pénzzé tételében. Az előfizetési bevételek 100%-a az alkotókhoz kerül. A Bulletin egy önálló weboldal a bulletin.com címen található.
Tovább a cikkhezFacebook bejelentés: 4 új ecommerce funkció
A Facebook több újdonságot is bejelentett, melyek mindegyike az ecommerce típusú hirdetéseket támogatja.
Tovább a cikkhezMegjelent a Brave Search publikus béta verziója
Az új béta kereső a Brave böngészőtől függetlenül elérhető, bármelyik típusú böngészőből a search.brave.com linken mobilon és desktop verzióban egyaránt.
Tovább a cikkhezÚj keresési szűrők a találati listán?
Úgy néz ki, hogy a Google új keresési szűrőket tesztel a találati listákon termék-specifikus keresésekre: termékjellemzők alapján, valamint bolt-specifikus szűrőket alkalmazva. Utóbbi olyan boltokra vonatkozik, ahol meg lehet vásárolni az adott terméket.
Tovább a cikkhez