Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
A Google Ads bevezeti a havi költési limitet
A Google nemrég bejelentette, hogy június 1-jétől a hirdetők fiókszinten beállíthatják a havi költési limitet. Azoknak a kampánymenedzsereknek, akik több kampányt is futtatnak a fiókban, hasznos lesz ez az újítás, hiszen könnyebben tudják betartani a havi költségkeretet.
Tovább a cikkhezGoogle Marketing Livestream 2021 összefoglaló
A COVID-19 helyreállítási folyamata országonként, régiónként és üzleti szektoronként eltérő lesz, de az átalakulás mindannyiunkra hatással van jelenleg is. A Google elkötelezett a gazdasági enyhítés és a világjárványból való kilábalás segítésében. Arra is fokozottan figyelnek, hogy termékeik a lehető legnagyobb mértékben segíthessenek megkönnyíteni az hirdetők dolgát ebben a nehéz időszakban.
Tovább a cikkhezA Microsoft egységes kampánykezelő elindítását jelentette be
A Microsoft új eszközével egy helyen kezelhetjük majd a különböző platformokon futtatott kampányokat és a social média organikus tartalmakat is.
Tovább a cikkhezÚj ajánlattételi funkciók a célok eléréséhez Google Ads-ben
Az intelligens ajánlattétel a sikeres automatizált fiókstratégia alapja - különösen akkor, ha olyan eszközökkel párosul, mint az Általános egyezés és az adaptív keresési hirdetések. Annak érdekében, hogy még könnyebben kezelhessük ezeket az ajánlattételi stratégiákat és növeljük a teljesítményt, a Google számos új funkciót vezet be.
Tovább a cikkhezA Google új funkciókat jelent be az alkalmazáshirdetők számára
A Google alkalmazáshasználati kutatásai azt mutatják, hogy a fogyasztók 63% -a továbbra is a legjobb alkalmazásélményeket keresi az üzletek újbóli megnyitása után is. Sőt, a fogyasztók 75% -a nagyobb valószínűséggel vásárol olyan márkáktól, amelyek alkalmazásai lehetővé teszik számukra a gyors tranzakciókat.
Tovább a cikkhezA Google Ads adatvédelmi változtatásokat jelentett be
A változtatások arra irányulnak, hogy elősegítsék a felhasználók adatainak védelmét és közben továbbra is biztosítsák, hogy a keresőmarketinget folytatóknak rendelkezésükre álljanak azok az információk, amelyekkel a kampányaikat fejleszthetik.
Tovább a cikkhez