Hírek

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google új kampány és hirdetéscsoport beállításokat vezet be

Ez az információ segít a hirdetőknek azonosítani a kampányaikban és a hirdetéscsoportjaikban felmerülő problémákat, valamint gyorsan megtalálni a képeket, kulcsszavakat és hirdetéseket, amelyeket módosítani kell.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Új feature-t tesztel a Google – vajon marad?

A Google elkezdte - teszt jelleggel - megint megjeleníteni a találatok fölött a site nevét (a brandet), valamint a faviconokat megjeleníteni a bal oldalt.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google elutasítja azokat a hirdetéseket, amelyek tolakodó hirdetéseket tartalmazó oldalakra vezetnek

A Google Ads új irányelvet vezet be, amely előírja, hogy a céloldalak megfeleljenek a „jobb hirdetésekre vonatkozó szabványoknak”, ahogy azt a Coalition For Better Ads megfogalmazta.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google 4 új Shopping-kampányfunkciót jelentett be

A kereskedők és hirdetők mostantól további információkat és attribútumokat adhatnak hozzá Shopping kampányaikhoz, beleértve a várható szállítási dátumokat is.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Local kampányok frissítése Performance Max-ra

Az év elején előzetesen bemutatták a Smart Shopping és a Local kampányok Performance Max-ra történő frissítésének ütemezését és folyamatát a Google Ads automatikus frissítő eszközének használatával.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Elindult a ‘Helpful content’ algoritmus frissítés

…Ami nagyot fog durranni. Egyesek szerint a Panda-hoz hasonló mértékű lesz a változás hatása. Mostantól kezdve kb 2 hét múlva fogja teljesen éreztetni a hatását.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia