Hírek

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google bejelentette a hasonló közönségek kivezetését

A fogyasztók adatvédelmére való folyamatos összpontosítás egy újabb Google Ads frissítést eredményezett, amely hasonló célcsoportok megcélzására van hatással.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Új Konverziós oszlopok a Google Ads Kampány szinten

Új Konverziós oszlopok elérhetők Google Ads Kampány szinten.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google útjára indította az októberi spam update algoritmus-frissítést

Tavaly november óta ez az újabb olyan algoritmus-frissítés, amit kifejezetten spam-jellegű tartalom megtalálására állítottak rá.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google lehetővé teszi a célzott hirdetések letiltását és a személyre szabott keresések megtartását

A Google egy új eszközt vezet be, amellyel a felhasználók testre szabhatják a keresési eredményekben, a YouTube-on, és a Google Discoverben megjelenő hirdetéseket. Az új Google My Ad Center segítségével a felhasználók letilthatják a célzott hirdetéseket anélkül, hogy lemondanának az olyan hasznos funkciókról, mint a személyre szabott keresési eredmények.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Megváltozott a Google hivatalos Webmester Irányelvek dokumentumja – és nem csak névleg

Angolul a Google Webmaster Guidelines, az a dokumentum, ami tartalmazza az alapvető, általános irányelveket azzal kapcsolatban, hogy a keresés szempontjából milyennek kell lennie weboldalunknak. Ez névleg is változott, most már Google Search Essentials, azonban tartalmában is ki lett bővítve, és pontosították a tartalmat.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Hasznosabb keresési eredmények a cégadatok hozzáadásával

A Google bejelentette, hogy az elkövetkező hetekben megjeleníti a vállalkozások nevét és logóját is azon keresési hirdetéseknél, melyeket mobilon látunk.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia