Segíthetünk?

Blog

2024. július 02.

5 új funkció érkezik a GA4-be

A Google bejelentette a Google Analytics 4 frissítéseit. Az elkövetkező hónapokban javulni fog a cross-channel jelentéskészítés és költségtervezés, az AI által generált betekintés (insights), valamint a Chrome Privacy Sandbox támogatása, integrációja.

1. Harmadik fél hirdetési adatai (Third-party ad data) – A felhasználók közvetlenül a GA4-be importálhatnak hirdetési adatokat Pinterestről és Redditről. A nem Google-kampányadatok szerepelnek majd a csatornák közötti teljesítmény jelentésben, és az Analytics forgalmi forrás (traffic source) dimenzióihoz lesznek hozzárendelve olyan mérőszámokkal, mint az “ads cost”, “ads clicks” és az “ads impressions”.

2. Csatornák közötti (Cross channel) költségtervezés: A Google béta verzióban szerepelni fog a csatornák közötti költségvetés tervezési funkció is. A vállalat szerint ez tartalmazni fog egy előrejelzési jelentést, amely nyomon követi a tervezett teljesítményt a kitűzött célhoz (például a bevételhez) képest.

3. Campaign Manager 360: A GA4 megkezdi az összesített megjelenítések importálását az összekapcsolt Campaign Manager 360-fiókokból a hirdetési munkaterületre.

4. Saját AI: A GA4 saját mesterséges intelligencia motort is kap, amely “dimenziók és mérőszámok számtalan kombinációjában” képes mintákat találni, és azokat közérthető nyelven jelenteni. 

5. Cookie nélküli mérés: A GA4 még ettől az évtől elkezdi támogatni a Chrome Privacy Sandbox API-kat, “hogy biztosítsa továbbra a közönségelérést és a hatékonyan méréseket harmadik féltől származó cookie-k nélkül is”.

Forrás: https://searchengineland.com/ga4-5-new-features-443682 

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!