Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Milyen gyakran keveri a Google a hirdetéseket organikus találatok közé?
Az új adatok szerint a Google az asztali számítógépes keresések mindössze 0,31%-ában és a mobilos keresések 0,01%-ában keveri a hirdetéseket az organikus keresési eredmények közé.
Tovább a cikkhezItt az új Google PMax jelentéskészítő, generatív AI eszközökkel
Az AI-alapú kreatív eszközök célja a Google Ads-hálózat jelentési funkcióinak javítása, valamint a hirdetések teljesítményének és átláthatóságának növelése.
Tovább a cikkhezTikTok videók rendezése és borítókép
Mostantól rendezhetjük a TikTok fiók videóit "Népszerűség" szerint (Mo-on még nem érhető el, az átállás valószínű folyamatos, frissítéstől függ), valamint megadjhatunk egyéni bélyegképet videóinkhoz.
Tovább a cikkhez3rd party cookie kivezetés… vagy mégsem?
Úgy tűnik, hogy a Google irányt vált, és nem fogja megszüntetni a harmadik fél sütiket a Chrome-ban, ahogy korábban tervezték. Ehelyett egy új megközelítést választ, amely nagyobb kontrollt ad a felhasználók kezébe.
Tovább a cikkhezA Google tisztázza az H1-H6 címsorok SEO szerepét
A Google munkatársa szerint az H1-H6 címsorok hierarchikus használata nem befolyásolja közvetlenül a Google keresőmotor rangsorolását.
Tovább a cikkhezA Google létrehozott egy Chrome bővítményt a kibővített konverziók beállításának leegyszerűsítésére
Az EC Assist nevű Chrome-bővítmény célja, hogy segítse a hirdetőket a kibővített konverziók beállításával kapcsolatos hibaelhárításban.
Tovább a cikkhez