Az AI-alapú kreatív eszközök célja a Google Ads-hálózat jelentési funkcióinak javítása, valamint a hirdetések teljesítményének és átláthatóságának növelése.
A Google új funkciókat vezet be a kreatív eredmények és az átláthatóság javítása érdekében hirdetési platformjain, különösen a Performance Max kampányok esetében.
A frissítések célja, hogy segítsék a hirdetőket hatékonyabb hirdetések létrehozásában, hogy még jobban megértsék teljesítményüket, és biztosíthassák a brand biztonságát a kampányokban.
Főbb frissítések:
- Új jelentéskészítő eszközök:
- Konverziós mutatók az eszközszintű jelentésekben.
- YouTube-videóelhelyezési jelentés.
- Harmadik féltől származó igazolás a márka alkalmasságához a YouTube-on és a Display Hálózaton.
- Továbbfejlesztett AI-alapú kreatív eszközök:
- Bővített képszerkesztési lehetőségek.
- Továbbfejlesztett eszközgenerálás több kampánytípushoz.
- Könnyebb hozzáférés a kreatív eszközökhöz a „Létrehozás” menüből.
A Google folytatja a mesterséges intelligencia kiaknázását, hogy segítse a hirdetőket változatosabb és jó minőségű eszközök létrehozásában, miközben átláthatóbbá teszi a hirdetések teljesítményét és elhelyezését.