Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Hírek
Az AdWords kiterjesztett szöveges hirdetés már mindenkié
Már globálisan elérhető az új Google AdWords szöveges hirdetési forma, mely az Expanded Text Ads névre hallgat vagyis Kiterjesztett szöveges hirdetés.
Tovább a cikkhezHírek
Új segédlet a Keresési Statisztikák riporthoz
Rengetegszer felmerült már a kérdés, hogy a Google Search Console, Keresési Statisztikák (Search Analytics) riportjában lévő mutatók pontosan mit is jelentenek. Abban eddig is mindenki biztos volt, hogy a Kattintások, Megjelenítések, CTR és Pozíciók meghatározásnál nem lehet kiindulni az AdWords logikájából, de nem volt hivatalos leírás a mutatókról.
Tovább a cikkhezHírek
A Google Adwords elbúcsúzik a konvertált kattintásoktól
A Google AdWords mutatószámát szeptember 21-én megszüntetik, a cég állítása szerint a "Konvertált kattintások" jelenleg egy "elavult mérőszám". Így a "Konverziók" oszlopban szereplő adatok alapértelmezetté válnak.
Tovább a cikkhezHírek
A Google elindítja az importált híváskonverziókat
Miközben egyre több és több üzletet vezetnek emberi beavatkozások nélkül, addig még mindig akadnak olyan vevők, akiket telefonon keresztül kell elérnünk. Azok, akik telefonszámot adnak hozzá a Google Adwords hirdetéseikhez vagy azok, akik csak hívás kampányt futtatnak, követni tudják a hívásból érkező konverziókat. Pontosabban, a Google konverziókövetése lehetővé teszi a hirdetőknek, hogy nyomon követhessék az AdWords…
Tovább a cikkhezHírek
A linkek kritikus fontosságúak a rangsorolási algoritmusban
A Stone Temple Consulting által végzett tanulmányból kiderül, hogy linkek szerzése még mindig kritikus fontosságú, annak ellenére, hogy sokan egyre kisebb jelentőséget tulajdonítottak a linkmarketingnek az utóbbi időben.
Tovább a cikkhezHírek
Made for mobile emailek az AdWords-től
A SeoRoundTable szerzője Rusty publikálta, hogy az AdWords már automata üzeneteket küld a kampánykezelőknek, amiben a mobil hirdetések beindítására sarkall.
Tovább a cikkhez