Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Hírek
A konverziós arány növelésének a kulcsa a perszonalizáció
Ha a fizikai boltunkba betér egy érdeklődő az első interakciókat követően már nagyjából tudjuk, hogy milyen irányba vigyük a kommunikációt és miként tudjuk hamarosan vevővé konvertálni. Ugyanez igaz a digitális térben is, de mégis nagyon kevesen veszik a fáradságot, hogy személyre szabják az online megjelenést és promóciókat.
Tovább a cikkhezHírek
A vásárlói útvonal jobb megértése AdWords-ben
Mindenki számára elérhetővé vált a májusban bejelentett béta funkció AdWords-ben, melynek segítségével jobban megérthetjük az AdWords hirdetésekből érkező vásárlók szokásait.
Tovább a cikkhezHírek
Új weboldal tesztelő eszköz a Google-től kisvállalatoknak
A Google tegnap mutatta be a legújabb weboldal tesztelő eszközét, mely kifejezetten a kis- és középvállalatok tulajdonosainak igyekszik bemutatni, hogy weboldaluk miként teljesít a mobil weben, beleértve az okostelefonokat és tableteket is. Mivel tavasszal a mobil keresése száma meghaladta a desktopról indított keresésekét és a keresések nagy száma a KKV szektort érinti, így kellett egy…
Tovább a cikkhezHírek
A mobil sebesség is számítani fog
Sydney-ben a Search Marketing Summit konferencián jelentette be Gary Illyes, hogy a hamarosan érkező mobil algoritmus frissítésben már rangsorolási tényező lesz a mobil oldalunk betöltési sebessége is.
Tovább a cikkhezHírek
Önálló platformként folytatja működését a Firebase
A Firebase 18 hónappal ezelőtt csatlakozott a Google-hez amely szolgáltatásai révén (valós idejű adatbázis menedzsment, felhasználó azonosítási rendszer, hoszting, stb.) egységes applikáció fejlesztési környezetet nyújt több, mint 450 000 fejlesztő számára adta hírül a Google. A rendszer így támogatja a fejlesztőket a jövőben, legyen szó Android, IOS, vagy mobil webes felületekről.
Tovább a cikkhezHírek
Bővített kártyák – a Google új játékszere
Hamarosan egy látványos újdonsággal bővül a Google mobilos keresési találati listája. A rich snippetek sikerén felbuzdulva alkotta meg a Google ennek gusztusosabb új testvérét, ami a rich cards (bővített kártyák) névre hallgat.
Tovább a cikkhez