Hírek

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

0, azaz nulla a Minőségi mutató

Szeptember 12-től már lehetőségünk van Nulla minőségi pontszámot is kapni az AdWords Minőségi mutatójában.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

AdWords hirdetés előnézet megosztása

Az AdWords Hirdetés előnézeti és diagnosztikai eszközben elérhetővé vált a Megosztás funkció, mely kifejezetten hasznos lehet azoknak, akik sok ügyfélnek kezelnek kampányt napi szinten.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Google: a könyvtárak és aldomainek kezelése 2016-ban

Egy állandóan visszatérő téma SEO körökben, hogy mi a hatékonyabb az aldomain-es vagy a könyvtáras szerkezet felépítése a weboldalon és melyiknek milyen előnyei, hátrányai lehetnek. Vagyis, hogy cegem.hu/aloldal1 vagy aloldal1.cegem.hu szerkezetet használunk.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Google Analytics publikus demo felület

A Google mindenki számára elérhetővé tett egy teljesen beállított Google Analytics fiókot, melyben megtekinthető, hogy miként is kéne kinéznie a felületnek a helyes setupot követően. Elsősorban webáruházknak lehet hasznos!
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Az AdWords kiterjesztett szöveges hirdetés már mindenkié

Már globálisan elérhető az új Google AdWords szöveges hirdetési forma, mely az Expanded Text Ads névre hallgat vagyis Kiterjesztett szöveges hirdetés.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Új segédlet a Keresési Statisztikák riporthoz

Rengetegszer felmerült már a kérdés, hogy a Google Search Console, Keresési Statisztikák (Search Analytics) riportjában lévő mutatók pontosan mit is jelentenek. Abban eddig is mindenki biztos volt, hogy a Kattintások, Megjelenítések, CTR és Pozíciók meghatározásnál nem lehet kiindulni az AdWords logikájából, de nem volt hivatalos leírás a mutatókról.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia