Hírek

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

A SEO szakemberek 90%-a szerint legalább 12 hónap kell az eredményekhez

Februárban a Google kiadott egy hivatalos videót arról, hogy miként válasszunk SEO szakértőt. A videóban megemlítették, hogy legalább 4-12 hónap szükséges ahhoz, hogy látható eredménye legyen a SEO erőfeszítéseinknek. Barry Schwartz is írt erről egy cikket és a cikk végén szavazásra szólította fel a keresőoptimalizálással foglalkozó szakértőket, hogy szerintük mennyi idő kell az első eredményekhez.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Keresőmarketing Nap 2017 – Klikkmánia előadások

Idén négy előadással támogattuk a Keresőmarketing Napot, mely most már minden évben a MobileHungary és Evolution konferenciákkal együtt kerül megrendezésre és a keresőmarketing szakma egyik legfontosabb éves hazai konferenciája. Az első alkalom, hogy a videós szekcióban is képsviseltettük magunkat egy Youtube témájú előadással. Alább szeretnénk megosztani a bemutatott prezentációkat, melyekkel kapcsolatban szívesen várjuk a további…
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Hogyan válasszunk SEO szakértőt?

Egyenesen a Google-től érkezett egy hivatalos videó arról, hogyan érdemes kiválasztani a megfelelő SEO szakértőt. Maile Ohye, aki több mint 10 éve a Google Search csapat tagja, beszél arról a videóban, hogy mire kell figyelni, amikor a megfelelő SEO szakértőt keressük.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

AdWords hirdetések: márciustól megszűnik a konvertált kattintás mutató

Szeptembertől a "konvertált kattintások" már nem használhatóak semmilyen licitálási stratégia részeként. Az AdWords hirdetésekben használt Cél CPA és Intelligens CPC licit stratégiák nem működnek együtt szeptember 21 óta a konvertált kattintásokkal.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Bréking: A VELUX és a Profession is minket választott 2017-ben

A Profession és a VELUX is a Klikkmániát választotta a 2017-es keresőmarketing kampányok kivitelezéséhez. A Profession esetében a Klikkmánia elsődleges feladata az állásjelentkezések számának növelése, valamint Profession mobilaplikáció és a MobilMunka applikáció letöltésszámának növelése. A piacvezető, tetőtéri ablak gyártó VELUX Magyarország Kft. tendere ugyanakkor a PPC kampányokon kívül kiterjedt keresőoptimalizálási feladatok elvégzésére is, mind a…
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Facebook hirdetések a MailChimp-en?

A MailChimp bejelentette, hogy lefejlesztettek egy Facebook hirdetési felületet a MailChimp rendszerébe integráltan. Állításuk szerint a használata pofonegyszerű és sokkal inkább felhasználóbarát, mint a Facebook saját interfésze. Ez így van, szerintünk is, bár az ügynökségi hirdetőket a bonyolultabb felület annyira már nem riasztja vissza, az AdWords sem könnyen emészthető, ha valaki most látja először.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia