Segíthetünk?

Blog

2023. január 10.

Változott a Google redundáns kulcsszavakra vonatkozó irányelve

A Google rendszerében PPC-hirdetéseket futtató hirdetők a napokban egy e-mailre ébredhettek, amelyben a Google felvázolta a redundáns kulcsszavakra vonatkozó új irányelvét.

A változtatás lényege, hogy ​​a Google megkezdi a kifejezés- és pontos egyezésű redundáns kulcsszavak eltávolítását az általános egyezésű kulcsszavak javára. 

Miért vezetik be ezt a módosítást?

A redundáns kulcsszavak tulajdonképpen jobban teljesítő vagy általánosabb egyezésű kulcsszavak másodpéldányai. Ezeknek a redundáns kulcsszavaknak az eltávolítása, valamint a kulcsszó egyezési típusok egységesítése megkönnyíti egy fiók kezelését. Ez nem befolyásolja negatívan a teljesítményt, a hirdetések továbbra is megjelennek ugyanazokra a keresésekre.

Egy példa a működésre

Ha a hirdetéscsoportban szerepel a “női kalapok” kulcsszó kifejezésegyezéssel és a kalapok hölgyeknek általános egyezésű kulcsszó is, akkor azt fogja javasolni a Google, hogy távolítsuk el a kifejezésegyezésű kulcsszót, mivel az általános egyezésű kalapok hölgyeknek kulcsszó már lefedi a “női kalapok”-ra érkező összes keresést.

Hol lehet ki-/bekapcsolni ezt az automatikus ajánlást?

A Javaslatok – Automatikus alkalmazás ikonra kattintva lehet elmenteni a választott beállítást.

Megfontolandó

Ez a Google újabb kísérlete arra, hogy a fiókokban csak általános egyezésű kulcsszavakra hirdessünk. Érdemes tesztelni, hogy az általános egyezésű kulcsszavak működnek-e a legjobban fiókunkban?! Továbbá egyre inkább előtérbe kerül a kizáró kulcsszavak fokozott használata!

Forrás: https://searchengineland.com/googles-remove-redundant-keywords-recommendations-have-changed-390939

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!