Keresőoptimalizálás

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Webáruház SEO bakik, melyeket jobb elkerülni

Webáruházat üzemeltetsz, termékeid hasznosak, áruk is barátságos, mégsem érkezik elég látogató organikus forrásból? Ennek on-site, webáruház SEO okairól szeretnénk most lerántani a leplet. Ma a webshopok korát éljük, és sajnos nem elég a termékeket feltölteni az áruházba. Ahhoz, hogy a felhasználók megtalálják ezeket a keresőkben, számos olyan oldalon belüli beállítást szükséges eszközölni, melyek megkönnyítik mind…
Tovább a cikkhez
Anna Bónyi

Reszponzív GYIK: mit, miért, mikor, hogyan?

Mit is jelent a gyakorlatban a reszponzív weboldal? A reszponzív weboldal elemeinek mérete százalékosan, tehát relatívan van meghatározva. Így képes szinte bármilyen szélességű eszközhöz igazodni, anélkül, hogy a felhasználói élmény sérülne.
Tovább a cikkhez
Klaudia Ábrahám

10 tipikus SEO hiba, amire talán Te sem figyelsz oda eléggé

1. Nofollow utasításokat adsz noindex helyett Minden weboldal tulajdonos életében eljön az a nap, amikor egyes tartalmait inkább elrejtené a robot vizslató szemei elől - ennek célja lehet a duplikáció elkerülése, vagy mert az adott tartalom a többi URL-hez képest szegényes mennyiségű-minőségű. Az indexelésből az archívumokat vagy a belső kereső találati listáit is érdemes kivonni…
Tovább a cikkhez
Klaudia Ábrahám

A tudás hatalom – ismerd meg felhasználóidat!

Előző bejegyzésünkben rávilágítottunk, miért létfontosságú a technikai és tartalmi SEO összehangolása. Most megvizsgáljuk, miért ajánlott a puszta kulcsszavak mögé nézni, ha felhasználói igényeket ténylegesen kielégítő tartalom létrehozása a cél. (Legyen az!) Az, hogy a weboldalra hasznos, jól szerkesztett, és összességében vonzó tartalom kerüljön, nagyrészt a marketinges és/vagy szövegíró felelőssége (és a grafikusról, webdesignerről se feledkezzünk…
Tovább a cikkhez
Klaudia Ábrahám

Digitális dilemmák: technikai SEO, vagy az on-site tartalomfejlesztés?

Vajon a technikai keresőoptimalizálás, vagy az on-site tartalomfejlesztés képvisel nagyobb értéket? Létezik-e fontossági sorrend, ami a weboldalak  tartalomfejlesztését, valamint informatikai hátterük és linkprofiljuk optimalizálását illeti?
Tovább a cikkhez
Klaudia Ábrahám

Keresőoptimalizálás Schema jelölőnyelvvel a vonzóbb keresési megjelenésért

Egy, a magyar online színtéren egyelőre kevésbé kihasznált lehetőséget mutatunk be, mellyel egyszerre járhatunk mind a keresőrobot, mind felhasználóink kedvében. Szemfüles online kereskedők vagy netezők már felfigyelhettek az egyes keresési találatok extra információtartalmára, az ún. rich megjelenésre, melynek feltétele a strukturált adatok hozzáadása.
Tovább a cikkhez
Klaudia Ábrahám