Keresőoptimalizálás
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Keresőoptimalizálás
10 tipikus SEO hiba, amire talán Te sem figyelsz oda eléggé
1. Nofollow utasításokat adsz noindex helyett Minden weboldal tulajdonos életében eljön az a nap, amikor egyes tartalmait inkább elrejtené a robot vizslató szemei elől - ennek célja lehet a duplikáció elkerülése, vagy mert az adott tartalom a többi URL-hez képest szegényes mennyiségű-minőségű. Az indexelésből az archívumokat vagy a belső kereső találati listáit is érdemes kivonni…
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
A tudás hatalom – ismerd meg felhasználóidat!
Előző bejegyzésünkben rávilágítottunk, miért létfontosságú a technikai és tartalmi SEO összehangolása. Most megvizsgáljuk, miért ajánlott a puszta kulcsszavak mögé nézni, ha felhasználói igényeket ténylegesen kielégítő tartalom létrehozása a cél. (Legyen az!) Az, hogy a weboldalra hasznos, jól szerkesztett, és összességében vonzó tartalom kerüljön, nagyrészt a marketinges és/vagy szövegíró felelőssége (és a grafikusról, webdesignerről se feledkezzünk…
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
Digitális dilemmák: technikai SEO, vagy az on-site tartalomfejlesztés?
Vajon a technikai keresőoptimalizálás, vagy az on-site tartalomfejlesztés képvisel nagyobb értéket? Létezik-e fontossági sorrend, ami a weboldalak tartalomfejlesztését, valamint informatikai hátterük és linkprofiljuk optimalizálását illeti?
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
Keresőoptimalizálás Schema jelölőnyelvvel a vonzóbb keresési megjelenésért
Egy, a magyar online színtéren egyelőre kevésbé kihasznált lehetőséget mutatunk be, mellyel egyszerre járhatunk mind a keresőrobot, mind felhasználóink kedvében. Szemfüles online kereskedők vagy netezők már felfigyelhettek az egyes keresési találatok extra információtartalmára, az ún. rich megjelenésre, melynek feltétele a strukturált adatok hozzáadása.
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
Termékoldali SEO: a bevételed áll vagy bukik rajta!
Az e-kereskedelmi portálok esetében a termékoldalakban rejlik a legnagyobb potenciál, ami a vásárló ösztönzését, tehát a konverzió megvalósulását illeti. Kialakításukkor két kritériumot kell szem előtt tartani: legyenek jól indexelhetőek (ami a keresőrobot igényeit elégíti ki), másrészt biztosítsanak az átlagosnál magasabb felhasználói élményt (ez a látogatók vásárlási motivációja miatt lényeges).
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
Technikai SEO: Szervernaplók elemzése SEO problémák megoldásához
A keresőoptimalizálás egy méltatlanul ritkán alkalmazott technikáját vesszük ezúttal górcső alá. Bár elsőre ijesztőnek tűnhet a téma, valójában meglepően egyszerűen kezelhetők és feldolgozhatók a webszerver által létrehozott naplóállományok. Számos olyan eset van, ahol egy adott probléma hatékony felderítéséhez bele kell néznünk a szerver logokba. A cikk során áttekintjük ezen állományok értelmezését, használatát és különféle feldolgozási…
Tovább a cikkhez