Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
SEO-szövegírás 2025-ben: Hat pillér a Google-helyezések és relevancia növeléséhez
Az eredményes SEO-szövegírás ma már jóval többet jelent kulcsszavak halmozásánál - a sikerhez egyszerre kell megfelelni a keresőmotorok technikai elvárásainak és az olvasók igényeinek.
Tovább a cikkhezSmart Bidding Exploration
A Google elindította a Smart Bidding Explorationt, amit az elmúlt 10 év legnagyobb licitálási fejlesztésének nevez!
Tovább a cikkhezÍgy változik a videófeltöltés Facebookon
A Meta egy fontos változást jelentett be a Facebook videós funkcióit illetően: minden újonnan feltöltött videó mostantól egységesen Reels formátumban jelenik meg, függetlenül hosszától vagy képarányától. De mit is jelent ez nekünk, tartalomkészítőknek, vállalkozásoknak vagy csak egyszerű Facebook-felhasználóknak?
Tovább a cikkhezMi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba?
Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba? Segítünk!
Tovább a cikkhezMit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód
A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhezGoogle Marketing Live 2025
Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól.
Tovább a cikkhez