Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Bemutatkozik az Attribution Analytics – a TikTok belső mérési megoldása
Az Attribution Analytics egy belső mérési megoldás, amely elemzi az ügyfelek teljes útját a közösségi platformon, az inspirációtól a cselekvésig, vagyis betekintést nyújt a felhasználók vásárlási útjába.
Tovább a cikkhezÚjdonság: AI által vezérelt kreatív útmutató a Google Ads videóhirdetési kampányok optimalizálására
A Google Ads bevezetett egy mesterséges intelligencia-alapú funkciót a videóhirdetési kampányok optimalizálására. Az AI-alapú funkció javaslatokat kínál a hirdetőknek videokampányaik hatékonyságának növelésében.
Tovább a cikkhezA Google is nyit az AI felé? Azaz hogyan lett megengedőbb az algoritmus az AI generált tartalmak felé
A Google egyre nyitottabb és megengedőbb az AI által generált tartalmak felé - ellentétben a korábban sokszor hangoztatott elveivel.
Tovább a cikkhezHamarosan új lehetőségekkel bővül az Advantage+ termékcsalád
Új lehetőségek az Advantage+ termékcsaládnál. Cikkünkben bemutatjuk az újdonságokat.
Tovább a cikkhezA LinkedIn teszteli a hashtagok kivezetését
A LinkedIn teszteli a hashtagok kivezetését - jelent meg egy Twitter posztban.
Tovább a cikkhezPinterest summit 2023
A Pinterest termékinnovációiról volt szó 1 órában: Az új hirdetési formátumoktól és vásárlási eszközöktől az egyedi közönséglehetőségekig, amikkel szeretnék elérni, hogy az iparág legjobb full-funnel hirdetési megoldása legyen a Pinterest.
Tovább a cikkhez