Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Keresőoptimalizálás
Mobilbarát algoritmus – mit tudunk róla?
A mobil már nem a jövő többé, hanem a jelen! 2012-ban robbantott nagyot, mikor a keresések számának 25%-át indították mobil eszközről, ez azóta folyamatosan növekszik, így rengeteget kísérletezve, az oldaltulajdonosokat pedig apránként felkészítve reagált a Google. A 2015-ös mobilbarát algoritmus indításával, mi, SEO szakemberek pedig felkészülhettünk a mobil keresőoptimalizálásra.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
AdWords kampány indítása: 6 tipp kezdőknek
[legend title="A CIKK RÉGEN FRISSÜLT" style="3"] Ez a cikk 2015-ben készült, ezért javasoljuk, hogy ha friss Instagram cikkeket szeretnél olvasni, akkor: Nézz körül az összes blogunkon megjelent Google Ads vagy egyéb PPC hirdetés témájú cikkekben, hírekben. [/legend] Blogunk több cikkében is mutattunk már be Google Adwords újdonságot, vagy írtunk olyan iránymutatásokat, melyek segítségével növelhetjük kampányaink sikerességét. Azonban ezek az…
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
ASO – App Store Optimization, avagy Alkalmazásbolt SEO
Az alkalmazásbolt keresőoptimalizálás nem más, mint egy adott okostelefon alkalmazásnak az optimalizálása, de nem a Google kereső találati listáján (ilyen is van), hanem az alkalmazásboltokban. Ha például arra keres valaki a Google Play-ben vagy az Apple App Store-ban, hogy “New York city guide”, akkor bizony tudnunk kell, hogy akadnak cégek akiknek nem mindegy, hányadik pozícióban jelenik…
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Google AdWords: Hirdessünk vagy sem?
Ha épp mostanában szeretnénk elindítani első AdWords hirdetéseinket, akkor az interneten számos, a Klikkmánia bloghoz hasonló forrás áll rendelkezésünkre, ahol szinte minden egyes beállításról, eszközről, újdonságról találhatunk komplett bejegyzéseket. Az ilyen témájú cikkek az esetek többségében útbaigazítást adnak a sikeres AdWords használatát illetően, illetve részletesebb betekintést nyújtanak a tapasztaltabb felhasználók részére is. De mi a…
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
Mobil SEO: A visszaszámlálás elindult
A mögöttünk álló negyedév igencsak sűrűnek mondható, ha a Google mobil SEO vonatkozású fejlesztéseit nézzük. Ez esetünkben azzal is együtt járt, hogy (a jövő heti Smartmobil előadásomat is beleszámítva) 3 különböző konferencián kértek fel bennünket arra, hogy a mobil SEO, a keresőoptimalizálás vagy az ASO (App Store Optimization) fontosságáról beszéljünk. Így elérkezett az idő, hogy…
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Google Display Network (GDN): Új lehetőségek
A Google Display Network számtalan lehetőségekkel bővült 2014-ben, amelyekkel hatékonyabban érhetjük el a potenciális ügyfeleket. A GDN ma már nem csak a remarketing listák, a kulcsszavak és az elhelyezések hálózata: a megfelelő célzások és kreatívok új riportolási és optimalizálási eszközöket nyújtanak, amelyekkel akár a keresési hálózat teljesítményét is elérhetjük!
Tovább a cikkhez