Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Google Analytics Brand és Non Brand forgalom szétválasztása

A fizetett hirdetések brand, valamint általános kulcsszavai általában nagyon eltérő módon teljesítenek, és a kielemzésük is egymástól függetlenül szokott történni. Hogy megkönnyítse e feladatot, a Google egy nagyon praktikus funkcióval bővítette az Analytics rendszerét. E funkció segítségével a rendszer automatikusan szegmentálja a brand, valamint a non brand fizetett keresési kifejezéseket különböző csatornákba, így nincs többé szükségünk…
Tovább a cikkhez
Ildikó Besenyei

Figyelem! Szeptembertől több kulcsszóra is megjelenhetnek Google AdWords hirdetéseink?

Csütörtökön érkezett a hír, hogy szeptember végétől a Google Adwords-ben a Pontos- és Kifejezésegyezések esetében már  nem lehet kizárni a közeli változatokra történő megjelenéseket a keresési hálózaton. A jelenlegi formában, miszerint a közeli változatok ki/bekapcsolhatók, 2012 óta működik a rendszer. A Google állítása szerint nagy siker követte a bevezetését, mert az indulás óta a Pontos-…
Tovább a cikkhez
Zoltán Varga

A kulcsszótervező kibővült funkciókkal

Hatalmas változások tapasztalhatóak a Kulcsszótervező eszközön belül, hiszen számos új funkcióval és több vizuális elemmel is bővült. Az új eszközök nem csak növelik a meglévő a Kulcsszótervezői adatokat, de most a hirdetők jobban összpontosíthatnak a kulcsszókutatásra és eredményesebbé tehetik kampányaikat is. Ahelyett, hogy csak egy táblázatot látnánk tele kulcsszavakkal és számokkal, most sokkal színesebb grafikonok tárulnak…
Tovább a cikkhez
Szilvia Dezső

A következő Adwords újdonság: Dinamikus Sitelink

Jelen cikkünkben a Adwords legújabb funkcióját fogjuk bemutatni. A dinamikus sitelinkek az eladó-, valamint a fogyasztóértékelésekhez hasonlítható kiegészítők, melyek megjelenítési idejét, valamint azt, hogy milyen tartalomhoz kapcsolódóan jelenjenek meg, nem lehet befolyásolni.
Tovább a cikkhez
Ildikó Besenyei

3 elfeledett onsite tényező, mely fontos lett a Panda frissítés után

Túl vagyunk a 2014-es év felén, és a várva várt nagy bejelentés, amire a keresőoptimalizálással foglalkozók egy része bizton számított, elmaradt. Ez nem más, mint a Pingvin algoritmus egy újabb, tökéletesebb változatának lefuttatása. E helyett egy Panda, és legújabban már egy Galamb is felrázta a kedélyeket a weboldal tulajdonosok körében. A nagy csel, amit a…
Tovább a cikkhez
András Evenich

A kötelezően ajánlott AdWords eszköz: Dinamikus kulcsszóbeillesztés

A dinamikus kulcsszóbeillesztés egy páratlan lehetőség az Adwords rendszerében. A funkció automatikusan frissíti hirdetési szövegünket a megjelenést kiváltó kifejezéssel, így nem csupán időt spórolhatunk, de a hirdetési relevancián is nagymértékben javíthatunk. Az alábbiakban gyakorlati tanácsokkal szolgálunk a helyes használatával kapcsolatban, hiszen a nem megfelelő alkalmazása értelmetlen hirdetéseket szülhet és radikálisan csökkentheti a kampányaink teljesítményét.
Tovább a cikkhez
Milán Rozek