Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

CPV ajánlattétel a Facebookon!

A Facebook videóhirdetéseket új ajánlattétellel egészítik ki, mely a megtekintési költségen (CPV) fog alapulni és 10 másodperc után kell majd fizetni.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Rugalmas ajánlattételi stratégiák

Ebben a cikkemben a 2013 májusában bejelentett rugalmas ajánlattételi stratégiák eszközt mutatom be, melyet a Google eredetileg a hirdetői élet megkönnyítése érdekében hívott életre. Segítségével (egy logikusan felépített stratégia esetében) rengeteg időt, pénzt spórolhatunk meg, és az így felszabadított munkaerőt egyéb feladatokra fordíthatjuk. Úgy gondolom, hogy professzionális szinten egyrészt hasznos ezekről beszélnünk, másrészről azonban szeretném…
Tovább a cikkhez
László Bali

A Google nehezíti a mobil hirdetésekre való kattintást

A Google múlt héten jelentette be, hogy három frissítést is terveznek a mobil hirdetésekkel kapcsolatban, melyekkel a véletlenszerű kattintásokat szeretnék visszaszorítani.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Érkezik a Google Carousel (körhinta)!

A Google június 25-én osztotta meg Google+ oldalán egyik legújabb fejlesztésüket a mobil keresési találatokkal kapcsolatban.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Facebook bemutatta a jövő mobil hirdetéseit

A közösségi oldal már a következő generációs hirdetéseken dolgozik, melyeket a francia Cannes-i fesztiválon mutattak be.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

App streaming – a Google közelebb jár hozzá, mint hinnénk

A napokban látott napvilágot a hír, hogy a Google még tavaly ősszel felvásárolta az Agawi névre hallgató, app streaminggel foglalkozó céget.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia