Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Ne vágd meg a SEO költségvetésedet – inkább csoportosítsd át!
A Search Engine Land cikkében Adam Heitzman arra figyelmeztet, hogy az SEO költségvetés csökkentése rövid távon megtakarítást hozhat, de hosszú távon versenyhátrányt jelenthet.
Tovább a cikkhezA Kulcsszótervező mostantól helyi és eszközszintű előrejelzéseket is kínál
A Google Ads Kulcsszótervezője új funkcióval bővült: mostantól előrejelzéseket nyújt város, régió és eszköztípus (mobil, asztali gép, táblagép) szerint lebontva.
Tovább a cikkhezMit adhat az AI neked és cégednek? Stratégia, hatékonyság és idő – hallgasd meg az erről szóló KLIKKTALK-ot! – 6. epizód
Az AI már nem a jövő, hanem a jelen, amire mindenkinek és minden vállalkozásnak reagálnia kell. Az új KLIKKTALK epizódban arról beszélgetünk, hogyan használható tudatosan a mesterséges intelligencia stratégiai és operatív szinten is.
Tovább a cikkhezA márka kizárása és engedélyezése mostantól AI Max for search használatát igényli a keresési kampányokban
A Google Ads minden új keresési kampány esetében áthelyezte a márkák engedélyezését és kizárását az AI Max rendszerébe.
Tovább a cikkhezKell-e linket vásárolni a jövőben?
A Search Engine Journal cikkében Roger Montti hangsúlyozza, hogy a linkek vásárlása már nem szükséges, mivel a Google algoritmusai egyre inkább a tartalomra és a felhasználói viselkedési jelekre támaszkodnak a rangsorolás során.
Tovább a cikkhezA negatív kulcsszó listák már elérhetőek bizonyos PMAX kampányokban
A hirdetők egy része már elérheti a negatív kulcsszólistákat Performance Max (PMAX) kampányokban.
Tovább a cikkhez