Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

15 kérdés, amit fel kell tenned magadnak a landing oldalad kapcsán

Épp új landing page (landoló oldal) elkészítésén dolgozol? 15 kérdéssel/ jó tanáccsal segítünk Jacob Baadsgaard írása mentén. A landing oldalak a legtöbb online marketing kampány fontos részei. Egyúttal egy jó lehetőség arra, hogy a látogatóidra szabott oldalt jeleníts meg számukra.
Tovább a cikkhez
Georgina Baranyi-Fenyő

Mire jó a Google Optimize?

Amennyiben azon gondolkozol, hogy hogyan tudnál megfelelő számú konverziót elérni az oldaladon, talán találkoztál már az A/B tesztelés fogalmával. Sokszor azonban ez korántsem olyan egyszerű, mint amilyennek gondolnánk. A Google Optimize épp ebben segít. Nem más ez mint egy A/B tesztelő tool, amely mindenki számára ingyenesen elérhető, ráadásul könnyen kezelhető.
Tovább a cikkhez
János Papp

Egy kis frissesség: megújult AdMob

Friss, mókás kinézetet kapott az AdMob. Megújult a név, a logó, de ami a legjobb: helyes kis figurák is helyet kaptak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A SEO-n túl – Hogyan optimalizálj konverzióra

A honlapod SEO szempontból már 10/10-es, minden title tag, h1 címsor, meta description kitöltve. Linkgyűjtés folyamatban. És most? Itt az ideje rátérni a komolyabb dolgokra, és a konverzió szerzésre koncentrálni.
Tovább a cikkhez
Anna Alexi

A Facebook újdonsága az utazóknak kedvez

A Facebook új hirdetés formátuma kifejezetten a légitársaságok és repjegyes alkalmazások számára készült el. Általa azokat a leendő utasokat célozhatjuk, akik valamely járatra kerestek rá.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

6 bevált gyakorlat a Display hálózat reszponzív hirdetéseire

Az elmúlt néhány év során a Google vizuális hirdetései egységesen reszponzív hirdetésekké alakultak át, felváltva ezzel a szöveges hirdetéseket. Az ilyenfajta hirdetések szöveges részt, valamint képeket is tartalmaznak, összegyúrva ezzel a korábbi szöveges és banneres hirdetéseket.
Tovább a cikkhez
Árpád Vona