Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
PPC hirdetés
15 kérdés, amit fel kell tenned magadnak a landing oldalad kapcsán
Épp új landing page (landoló oldal) elkészítésén dolgozol? 15 kérdéssel/ jó tanáccsal segítünk Jacob Baadsgaard írása mentén. A landing oldalak a legtöbb online marketing kampány fontos részei. Egyúttal egy jó lehetőség arra, hogy a látogatóidra szabott oldalt jeleníts meg számukra.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Mire jó a Google Optimize?
Amennyiben azon gondolkozol, hogy hogyan tudnál megfelelő számú konverziót elérni az oldaladon, talán találkoztál már az A/B tesztelés fogalmával. Sokszor azonban ez korántsem olyan egyszerű, mint amilyennek gondolnánk. A Google Optimize épp ebben segít. Nem más ez mint egy A/B tesztelő tool, amely mindenki számára ingyenesen elérhető, ráadásul könnyen kezelhető.
Tovább a cikkhezHírek
Egy kis frissesség: megújult AdMob
Friss, mókás kinézetet kapott az AdMob. Megújult a név, a logó, de ami a legjobb: helyes kis figurák is helyet kaptak.
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
A SEO-n túl – Hogyan optimalizálj konverzióra
A honlapod SEO szempontból már 10/10-es, minden title tag, h1 címsor, meta description kitöltve. Linkgyűjtés folyamatban. És most? Itt az ideje rátérni a komolyabb dolgokra, és a konverzió szerzésre koncentrálni.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
A Facebook újdonsága az utazóknak kedvez
A Facebook új hirdetés formátuma kifejezetten a légitársaságok és repjegyes alkalmazások számára készült el. Általa azokat a leendő utasokat célozhatjuk, akik valamely járatra kerestek rá.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
6 bevált gyakorlat a Display hálózat reszponzív hirdetéseire
Az elmúlt néhány év során a Google vizuális hirdetései egységesen reszponzív hirdetésekké alakultak át, felváltva ezzel a szöveges hirdetéseket. Az ilyenfajta hirdetések szöveges részt, valamint képeket is tartalmaznak, összegyúrva ezzel a korábbi szöveges és banneres hirdetéseket.
Tovább a cikkhez