Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

3 közösségi média stratégia, amellyel növelhető a SEO hatékonysága

A keresőoptimalizálással (SEO) és a közösségi médiával kapcsolatos tevékenységeket számos cég szinte teljesen elkülönülten kezeli, külön részlegeken, holott a közösségi marketing a keresőoptimalizálás egyik leglényegesebb szövetségese kellene, hogy legyen.
Tovább a cikkhez
Gábor Sárdi

Lead tracking: a legjobb 5 gyakorlat

Kiemelt fontossággal bír a leadek megfelelő nyomonkövetése. Egy új lead megszerzését követően nem szabad elégedetten hátradőlni, folytatni kell a munkát: kategorizálni, figyelni és nyomonkövetni, és semmiképp sem szabad elszalasztani az ebben rejlő lehetőségeket.
Tovább a cikkhez
Georgina Baranyi-Fenyő

Hogyan kombináld a SEO-t és a PPC-t a kimagasló eredményekért

Lehet, hogy a SEO és PPC két teljesen különálló csatorna, egyedi szerepekkel, de a céljuk ugyanaz: látogatókat terelni a weblapodra.
Tovább a cikkhez
Anna Alexi

A Bing új lehetőségeket kínál a hirdetőknek

A Bing lehetőséget kínál a hirdetőknek, hogy saját célzásokat adjanak meg, valamint ezek mérését is segíti. 
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Az automatikus ajánlattételi stratégiák beállítása a Google Adsben

Több automatikus ajánlattételi stratégia közül választhatunk jelenleg a Google Ads felületén. Érdemes mindet ismerni ahhoz, hogy a nekünk leginkább megfelelőt tudjuk kiválasztani, mely a lehető legjobban támogatja céljainkat.
Tovább a cikkhez
Árpád Vona

Új képzés sorozatunk indul vezetők számára – Head of Digital

Az online marketing olyan szerteágazó, folyamatosan fejlődő terület, amelyre kifejezetten igaz, hogy a tudás megszerzésével és önmagunk folyamatos fejlesztésével megfelelően és szemmel láthatóan támogathatjuk cégünk sikerességét. A digitális marketingben rejlő lehetőségek széles tárházának kiaknázásához kínálunk segítséget új képzés sorozatunkkal, melynek első részében a keresőoptimalizálásra helyezzük a hangsúlyt.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia