Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Keresőoptimalizálás
Checklista: Lényeges SEO elemek tartalommarketinghez
A célközönséged építésének és elkötelezésének egy kifinomult módja a tartalommarkeing. Lényeges azonban, hogy miután kidolgoztad az ehhez szükséges stratégiát és készen állsz a megvalósításához, a keresőoptimalizálás egyéb (SEO) részeiről se feledkezz meg. Könnyű belefeledkezni a tartalmak gyártásába és terjesztésébe, de érdemes 15-20 percet szánni az alapvető SEO elemek áttekintésére is, hogy az üzlet számára hozható…
Tovább a cikkhezHírek
Perszonalizáció Google Optimize-zal
Minden ember és minden felhasználó egyedi. Az oldalad és céged iránti elköteleződés amiatt jelentősen növelhető a személyreszabottsággal.
Tovább a cikkhezHírek
A Google 20. születésnapot ünnepel
Tegnap ünnepelte 20. születésnapját a keresőóriás.
Tovább a cikkhezYouTube
Hogyan készíts thumbnailt YouTube videóidhoz Photoshoppal
Szerencsére egyre többen használnak egyedi thumbnail képet, de csak kevesen tudják, milyen szempontok szerint készítsék el, vagy egyáltalán hogyan kell elkészíteni egy indexképet. Most megszerezhetsz minden szükséges tudást!
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
5 meglepő tény a weboldal tartalma és a PPC hirdetések kapcsolatáról
Amikor arra kerül a sor, hogy javításokat végezz a PPC kampányodon, akkor jössz rá, hogy már a lehető összes tanácsot hallottad és kipróbáltad: összpontosíts a minőségi mutató és a CTR (átkattintási arány) javítására, optimalizáld a fiókod struktúráját, használj negatív kulcsszavakat, stb.
Tovább a cikkhezHírek
Új fiókszintű hivásjelentés a Google Ads-ben
A Click-to-Call hirdetések és azon keresztül az ügyfelek telefonon kapcsolódnak vállalkozásunkhoz. A hívásjelentés segítségével mérhetjük a konverziókat és bizonyos részleteket a hívásokról (pl. hívás időtartama, kezdési / befejezési ideje). A hívások minőségével kapcsolatos megismerésekkel pedig javíthatjuk a teljesítményt, és még több hívást generálhatunk.
Tovább a cikkhez