Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Checklista: Lényeges SEO elemek tartalommarketinghez

A célközönséged építésének és elkötelezésének egy kifinomult módja a tartalommarkeing. Lényeges azonban, hogy miután kidolgoztad az ehhez szükséges stratégiát és készen állsz a megvalósításához, a keresőoptimalizálás egyéb (SEO) részeiről se feledkezz meg. Könnyű belefeledkezni a tartalmak gyártásába és terjesztésébe, de érdemes 15-20 percet szánni az alapvető SEO elemek áttekintésére is, hogy az üzlet számára hozható…
Tovább a cikkhez
Gábor Sárdi

Perszonalizáció Google Optimize-zal

Minden ember és minden felhasználó egyedi. Az oldalad és céged iránti elköteleződés amiatt jelentősen növelhető a személyreszabottsággal. 
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google 20. születésnapot ünnepel

Tegnap ünnepelte 20. születésnapját a keresőóriás.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Hogyan készíts thumbnailt YouTube videóidhoz Photoshoppal

Szerencsére egyre többen használnak egyedi thumbnail képet, de csak kevesen tudják, milyen szempontok szerint készítsék el, vagy egyáltalán hogyan kell elkészíteni egy indexképet. Most megszerezhetsz minden szükséges tudást!
Tovább a cikkhez
BugTV

5 meglepő tény a weboldal tartalma és a PPC hirdetések kapcsolatáról

Amikor arra kerül a sor, hogy javításokat végezz a PPC kampányodon, akkor jössz rá, hogy már a lehető összes tanácsot hallottad és kipróbáltad: összpontosíts a minőségi mutató és a CTR (átkattintási arány) javítására, optimalizáld a fiókod struktúráját, használj negatív kulcsszavakat, stb.
Tovább a cikkhez
Eszter Takács

Új fiókszintű hivásjelentés a Google Ads-ben

A Click-to-Call hirdetések és azon keresztül az ügyfelek telefonon kapcsolódnak vállalkozásunkhoz. A hívásjelentés segítségével mérhetjük a konverziókat és bizonyos részleteket a hívásokról (pl. hívás időtartama, kezdési / befejezési ideje). A hívások minőségével kapcsolatos megismerésekkel pedig javíthatjuk a teljesítményt, és még több hívást generálhatunk.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia