Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Térj vissza a keresésedhez a Google-lel

Bár már valószínűleg mindenki fordult a Google-höz, hogy valamilyen keresésére választ kapjon, azonban gyakran egy gyors válasznál többre van szükség.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

5 tipp telefonnal videózáshoz

Nem igazán vannak szabályok a videózást illetően, mert a videókészítés nagyon egyedi és kreatív művészeti tevékenység. Így a jól bevált használattól eltérően az egyedi technikai megoldások is figyelemfelkeltők lehetnek egy videó nézésekor. Viszont az esetek többségében az nagy előny, ha tudatosan komponálod meg a videóid. Ehhez készítettünk neked egy szempont listát.
Tovább a cikkhez
BugTV

Újévi fogadalmakban segít a Google

Bár az újévi fogadalmak egy része ilyenkorra már el is illant, a kitartó és elszánt felhasználóit segíti a Google is. Legyen ez az év olyan, amilyet szeretnél és érd el a céljaidat!
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Excel praktikák, melyek segítenek a SEO elemzésekben

Bármilyen eszközt is használunk az online marketingben, magához az elemzéshez szükségünk lesz Excel tudásra. Ennek egyszerűen az az oka, hogy az importált adatokat itt tudjuk rendezni, szűrni, függvényekkel értékeket hozzárendelni, kimutatásokat készíteni. Igaz ez a keresőoptimalizálásra is, mivel ezen a területen is rendkívül sok adattal dolgozunk, melyeket folyamatosan elemezni kell.
Tovább a cikkhez
Anna Bónyi

Egy fúzió, ami megbolygatja az influencer marketinget

Január 1-től beolvad a BugTV a Post for Rentbe. A fúzió hatással lesz a magyar és a nemzetközi influencer marketing piacra is. A BugTV Magyarországon az elsők között indíthatott YouTube Multi-Channel Networköt (MCN), amely szolgáltatást ezentúl a Post for Renttel együttműködő szerződött véleményvezérek is igénybe vehetik.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

5 megválaszolandó kérdés a Facebook hirdetések indítása előtt

A Facebook hirdetéseinket nem szabad csak úgy elindítani. Annak érdekében, hogy hirdetések megfelelően készen legyenek, néhány percet rá kell szánnunk arra, hogy átnézzük a Facebook hirdetések beállításait, még mielőtt elkezdenénk költeni a pénzt.
Tovább a cikkhez
Szilvia Dezső