Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés
Facebook hirdetés árak 2024-ben

Facebook hirdetés árak 2024-ben – Mennyibe kerül a hirdetés a Facebookon?

Kíváncsi vagy, hogyan maximalizálhatod a Google Ads kampányaid hatékonyságát 2024-ben anélkül, hogy fölöslegesen sokat költenél?
Tovább a cikkhez
Zoltán Varga
Google hirdetés árak 2024-ben

Google hirdetés árak 2024-ben – Ennyiért hirdetheted magad a Google Ads-ben

Kíváncsi vagy, hogyan maximalizálhatod a Google Ads kampányaid hatékonyságát 2024-ben anélkül, hogy fölöslegesen sokat költenél?
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

A Google frissíti spam irányelveit

A Google frissítette spam irányelveit, különös tekintettel a webhelyek hitelességének visszaélésére.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Facebook hirdetési újdonságok

Ezek a frissítések a Meta mesterséges intelligencia által vezérelt Advantage+ vásárlási kampányaival integrálva kibővített kreatív lehetőségeket és továbbfejlesztett célzási lehetőségeket kínálnak a hirdetőknek.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Google Ads újdonságok

A Google több újdonságot, frissítést jelentett be egy online marketing konferencián.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google Ads megszünteti az enhanced CPC-t a Search és a Display kampányok esetében

A Google Ads októbertől fokozatosan megszünteti az enhanced CPC (eCPC) használatának lehetőségét az új keresési és Display kampányokban, azzal a céllal, hogy 2025 márciusáig az összes fennmaradó kampányt átállítsa manual CPC-re.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia