Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
10 értékesítést ösztönző stratégia a PMAX kampányokhoz az ünnepi időszakban
Az ünnepi szezon kiváló alkalom a marketing stratégiák bevetésére, a PMAX kampányok használatával pedig kihasználhatjuk a Google hirdetési ökoszisztémájának teljes erejét a megfelelő közönség elérése érdekében. Legyen szó e-kereskedelemről vagy szolgáltatás alapú iparágról, egy jól kivitelezett ünnepi marketing stratégiával jelentős hatást érhetünk el.
Tovább a cikkhez2024-es Google Ads összefoglaló
2024-ben bevezetett új Google Ads változásokat részletes cikkben foglalta össze a Google.
Tovább a cikkhezFacebook elsődleges mutatója
Miután az Instagram bejelentette, hogy augusztustól a „Views” -ra vált elsődleges fókuszmérőként, a Meta most bejelentette, hogy a Facebook követni fogja ezt a példát.
Tovább a cikkhezNew Customer Match for Google Analytics
A Google mostantól lehetővé teszi, hogy a Customer Match segítségével javítsd a Google Analytics közönségeit, amelyeket exportálsz a kapcsolt hirdetési termékekhez, mint a Google Ads, Display & Video 360 és Search Ads 360.
Tovább a cikkhezSzigorúbb Ügyfélegyezési (Custom match) irányelvek januártól
2025.01.13-án a Google frissíti irányelveit, és ezen dátumtól kezdve a hirdetők elveszíthetik a jogukat a saját ügyféllista használatára.
Tovább a cikkhezMegvizsgálták a Google kampánytípusok teljesítményét
A Google Ads Performance Max (PMax) kampányainak teljesítményét vizsgáló kutatás alapján a kampányok költségei nőnek, miközben a kattintás költségek (CPC) emelkedtek. Az adatok azt sugallják, hogy a PMax szerény ROAS-javulást hoz, de a növekvő CPA-k és CPC-k felemésztik ezt a nyereséget.
Tovább a cikkhez
