Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
A YouTube 5 új frissítés bevezetésével javítja a felhasználók mobil élményét
A mobileszközön elérhető YouTube-frissítések célja a meglévő funkciók jobb kihasználása és néhány újítás bevezetése.
Tovább a cikkhezHogyan legyen ütős a képes hirdetésed? 2020 legjobb 17+3 vizuális hirdetése
A vizuális hirdetések használata mindenképpen megéri a befektetést a cégek számára. Széleskörű és célzott megjelenést eredményeznek az interneten; segítenek a fogyasztóknak megismerni és könnyebben felismerni a márkát, és a vizuális hirdetésekkel történő újbóli célzás (remarketing) magas megtérüléssel jár.
Tovább a cikkhezHírek
Új külsőt kapott a Google Ads Jelentésszerkesztője
A felhasználói felületen a Jelentések alatt elérhető Jelentésszerkesztő új külsőt kapott a Google-től. A jobb oldalán megjelenő ,,dimenziók’’ és ,,metrikák’’ panellel hasonlóvá vált a Data Studiohoz.
Tovább a cikkhezMitől egyre népszerűbbek a sötét módban megjelenő weboldalak?
Te szoktad használni a sötét módot böngészőben, tableten, mobilon? Az elmúlt néhány évben ugrásszerűen megnőtt az igény rá. Mi állhat ennek hátterében? Ez a cikk felsorolja ennek magyarázatait.
Tovább a cikkhezDollármilliókra tehető a Facebook hirdetési csalások értéke
Soha nem látott mértékű a csalások száma: 2020 első hat hónapjában 117 millió dollárt veszítettek, szemben a 2019-es 134 millió dollárral.
Tovább a cikkhezFeliratkozik a Googlebot a push értesítésekre?
Nem teljesen egyértelmű, hogy az „automatizált internetes feltérképező szolgáltatás” kifejezés utal-e a Googlebotra vagy más robotra. A Chrome-bejelentés automatizált Chrome-példányként, valamint automatizált web-feltérképező szolgáltatásként említi.
Tovább a cikkhez