E-kereskedelem

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Ünnepi stratégia: Ellenőrző lista online kereskedőknek

Az idei évben a karácsonyi vásárlási láz már októberben elkezdődött, így itt az ideje, hogy előálljunk az e-kereskedelem év végi hajrájára vonatkozó marketingtervvel. Az ünnepek előtt és alatt is számtalan lehetőség van a kezünkben az online kereskedés fellendítésére. Nézzünk néhány kulcsfontosságú tényezőt, amit érdemes szem előtt tartani a siker érdekében.
Tovább a cikkhez
Anna Szekeres

Fontos változások a 2016-os ünnepi online vásárlási trendekben

A legtöbb elemző szerint a 2016-os ünnepi szezonban már nagyobb volumenben is megfigyelhetőek lesznek változások a vásárlói szokásokban. Az Adobe Digital Insights legfrissebb jelentése szerint USA-ban 11%-al fog nőni az online eladási érték tavalyhoz képest november 1. és december 31. között. A Deloitte és az eMarketer szerint ezen időszak alatt legalább 95 milliárd dollár lesz…
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google továbbra is dominál! – E-kereskedelmi tanulmány

Jól teljesít az e-kereskedelmi honlapod? Jobban teljesít a vetélytársainál? Nehéz lehet a honlap teljesítményét értékelni, amikor nincs viszonyítási alapod. A közelmúltban számtalan kutatást végeztek az e-kereskedelmi weboldalak teljesítményét illetően, figyelembe véve a különböző réspiacokat. A Custora emberei egy olyan honlapot üzemeltetnek, amely összegyűjti a témában releváns oldalak folyamatosan frissített információit!
Tovább a cikkhez
Bianka Bozsó

Így varázsold a weboldalad egy konverziós gépezetté

Szinte minden üzlet azon a véleményen van, hogy a konverziós arány egy döntő mutatószám a forgalom növekedésében. Noha a konverziók igen nagy szerepet játszanak a vállalat teljesítményében (legyen szó akár egy e-kereskedelmi weboldalról vagy egy IT cégről), mégis a konverziós célok elérése nem mindig egyszerű, még akkor sem, ha éppen folyamatos forgalmat generálnak. Cikkünkben most…
Tovább a cikkhez
Szilvia Dezső

99 e-kereskedő láblécéből levont következtetések

A legtöbb e-kereskedelmi oldal lábléce hemzseg a legkülönbözőbb linkektől, elérhetőségektől, közösségi hivatkozásoktól, adatvédelmi nyilatkozatoktól, jogi tudnivalóktól és egyéb segédnavigációs elemektől. Ezek relevanciája nem csak a felhasználók szempontjából, de az üzemeltetők számára egyaránt kérdéseket vethet fel. Cikkünkben 99 amerikai oldal elemzése alapján a legérdekesebb tanulságokat foglaltuk össze, amelyek segíthetnek a helyes lábléc elemek kiválasztásában.
Tovább a cikkhez
Ferenc Dudas

Viselkedés alapú célzás az e-kereskedelemben

Az alábbi cikk egy összefoglaló arról, hogy hogyan készítsünk relevánsabb, személyre szabottabb ajánlatokat az online vásárlóink számára, ill. szeretnénk egy kis betekintést nyújtani a viselkedés alapú célzásról és annak használatáról az e-kereskedelemben. A legtöbb megközelítés más típusú vállalkozásokban is használható, ilyen példa lehet a diverzifikált tartalom vagy ajánlat megjelenítése a visszatérő vásárlók számára.
Tovább a cikkhez
Ildikó Besenyei