PPC hirdetés

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Olcsó konverzió Google Ads Display hirdetések segítségével

Az elsődleges hozzáállás a Google Display hirdetések szerepével kapcsolatban, hogy azoknak egyáltalán nem lehet célja a konverzió, inkább márkaismertség építésére alkalmasak, illetve esetleg abban az esetben érhető el velük konverzió, ha retargetingre használjuk. De lehet ,,hideg’’ ügyfelekre célzott Display hirdetésekkel direkt konverziót, sőt, olcsó konverziót elérni? Ebben a cikkben ezt járjuk körül.
Tovább a cikkhez
Dániel Stomp
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

6 költségvetést pazarló Facebook hirdetési hiba. Hogyan kerüld el?

A Facebook Ads platform már közel egy évtizede létezik, és ez idő alatt számos változáson ment keresztül. A bevált gyakorlatok jönnek-mennek, folyamatosan új funkciókkal bővül, és minden eddiginél egyszerűbb olyan egyszerű hibát elkövetni, amelynek következtében hirdetési kampányok elmaradhatnak a kitűzött céloktól.
Tovább a cikkhez
Ivett Mészáros
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Egészségügyi szolgáltatások és orvosi műszerek Google Ads hirdetése

Felül lehet kerekedni a Google Ads orvosi műszerekre és egészségügyi szolgáltatásokra vonatkozó korlátozásain? Most végigvesszük, milyen szabályokat kell figyelembe venniük az egészséggel kapcsolatos profilú hirdetőknek.
Tovább a cikkhez
Dániel Stomp
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

5 módszer a Facebook dinamikus termékhirdetések testreszabására

A maximális teljesítmény érdekében egy katalógus típusú kampány nagyszerű módja annak, hogy a termékcsatornát kihasználva hirdetéseket hozzunk létre a Facebookon és az Instagramon. Miután az integráció befejeződött indíthatjuk is a kampányokat.
Tovább a cikkhez
Fanni Farkas
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

A 10 legfontosabb teljesítménymutató (KPI) PPC kampányok futtatásakor

PPC kampányok futtatásakor nagyon fontos, hogy meghatározzuk azokat a KPI-okat, amelyek alapján ki fogjuk értékelni a kampányok teljesítményét. A KPI a Key Performance Indicator szóból ered, és a vállalkozás főbb teljesítménymutatóit jelenti. Szinte minden iparágban használják metrikaként.
Tovább a cikkhez
Árpád Vona
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Minden, amit tudni kell az adaptív keresési hirdetésekről

Az egyetlen állandó a változás maga és ezt a Google esetében is megtapasztalhatjuk. 2021. február 18-án a Google bejelentette, hogy az adaptív keresési hirdetések (RSA) lesznek az alapértelmezett hirdetéstípusok, amikor keresési kampányhoz hozunk létre hirdetéseket.
Tovább a cikkhez
Ivett Mészáros