PPC hirdetés
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
6 tipp a Google Ads relevanciájának javítására
A minőségi mutató adatai segítenek az optimalizálások során, illetve több hasznos metrika is rendelkezésünkre áll, mint pl. Várt CTR, Céloldallal kapcsolatos élmény, Hirdetés relevanciája. Az alábbi cikkünkben ezekre részletesen kitérünk.
Tovább a cikkhez5 lépés a sikeres Facebook-hirdetésekhez az iOS 14 rendszerben
Akkor, amikor kijött az első hír az iOS 14-ről, sok volt a kérdőjel, hogy mikor hajtják végre, mit jelent a Facebook-kampányainkra nézve és hogyan készülhetünk fel rá. Most, hogy az iOS 14 már a mindennapjaink része, sok kérdés megválaszolásra került - de mégis még több felmerül.
Tovább a cikkhezOlcsó konverzió Google Ads Display hirdetések segítségével
Az elsődleges hozzáállás a Google Display hirdetések szerepével kapcsolatban, hogy azoknak egyáltalán nem lehet célja a konverzió, inkább márkaismertség építésére alkalmasak, illetve esetleg abban az esetben érhető el velük konverzió, ha retargetingre használjuk. De lehet ,,hideg’’ ügyfelekre célzott Display hirdetésekkel direkt konverziót, sőt, olcsó konverziót elérni? Ebben a cikkben ezt járjuk körül.
Tovább a cikkhez6 költségvetést pazarló Facebook hirdetési hiba. Hogyan kerüld el?
A Facebook Ads platform már közel egy évtizede létezik, és ez idő alatt számos változáson ment keresztül. A bevált gyakorlatok jönnek-mennek, folyamatosan új funkciókkal bővül, és minden eddiginél egyszerűbb olyan egyszerű hibát elkövetni, amelynek következtében hirdetési kampányok elmaradhatnak a kitűzött céloktól.
Tovább a cikkhezEgészségügyi szolgáltatások és orvosi műszerek Google Ads hirdetése
Felül lehet kerekedni a Google Ads orvosi műszerekre és egészségügyi szolgáltatásokra vonatkozó korlátozásain? Most végigvesszük, milyen szabályokat kell figyelembe venniük az egészséggel kapcsolatos profilú hirdetőknek.
Tovább a cikkhez5 módszer a Facebook dinamikus termékhirdetések testreszabására
A maximális teljesítmény érdekében egy katalógus típusú kampány nagyszerű módja annak, hogy a termékcsatornát kihasználva hirdetéseket hozzunk létre a Facebookon és az Instagramon. Miután az integráció befejeződött indíthatjuk is a kampányokat.
Tovább a cikkhez