Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
A járvány ellenére is emelkednek a keresőhirdetési költések 2020-ban
Az eMarketer felülvizsgálta az év elején közzétett előrejelzését a keresőhirdetésekre vonatkozóan, ami akkor még csökkenést mutatott a turizmus leállása miatt. Az új előrejelzés 2020-ra 5,9%-os növekedést mutat.
Tovább a cikkhezHivatalos: 2021 májustól a Core Web Vitals rangsorolási tényező lesz
2021-ben elindul a page experience algoritmus frissítés - ennek csupán része a Core Web Vitals, számos más releváns SEO elemet is magába fog foglalni.
Tovább a cikkhezDeepRank – mi is ez?
A 2019 októberében megjelent Google frissítés, a BERT nem más, mint maga a DeepRank.
Tovább a cikkhezYouTube Select – a YouTube prémium hirdetési programja
A YouTube egy újabb eszközt kínál a magyar hirdetők számára, amivel a hirdetők még hatékonyabban érhetik el reklámjaikkal a nézőket. Az új módszer, a YouTube Select segítségével olyan elhelyezéseket kapunk reklámunk számára, amelyek az eddiginél is relevánsabbak a szolgáltatásunk vagy termékünk meghatározott közönsége számára.
Tovább a cikkhezA Google 16 statisztikát osztott meg az ünnepi vásárlókról
A Google új adatokat osztott meg arról, hogy az ünnepek közeledtével hogyan változik a vásárlók magatartása 2020-ban. Ezekből szemezgettünk.
Tovább a cikkhezA Google ezentúl jobban ki fogja emelni a legjobb vásárlási ajánlatokat a találati listában
Az akció célja egyrészt, hogy a boltok megfelelő ajánlatot nyújtva láthatóbbak legyenek a keresési találatok között, a másik cél pedig az, hogy a vásárlók a lehető legjobb árakat láthassák maguk előtt kereséskor.
Tovább a cikkhez