A Spotify egyre nagyobb népszerűségnek örvend, és ennek megfelelően a fejlesztők is igyekeznek rendszeresen újdonságokkal előrukkolni. Lássuk, mik történtek mostanában a Spotifynál.
A Spotify új Podcast bővítményt teszt lehetővé a hirdetőknek
A Spotify kibővíti a podcast hirdetési lehetőségeit egy jelentős hirdetési és kiadói platform megszerzésével.
A Spotify felvásárolta a Megaphone-t, ami egy vezető podcast hirdetési és publikációs platform, annak érdekében, hogy bővítse a podcasterek hirdetési lehetőségét.
A Megaphone egy több mint 20 000 podcast kiadó és hirdető használja, mint például a Wall Street Journal, Slate, Vox Media, ESPN és még továbbiakat.
A közleményben a Spotify a következőt nyilatkozta.
“Ezért ma örömmel jelentjük be, hogy a Spotify felvásárolta a Megaphone-t, amely a világ egyik vezető podcast hirdetési és kiadói platformja. A Megaphone megvásárlása jelenti a következő lépést abban, hogy a Spotify kibővítse ennek az intim és képernyő nélküli közeg lehetőségeit. ”
Új hirdetési eszközök a Podcast hirdetők számára
A Spotify harmadik negyedéves kiértékelésében látszik, hogy átlagosan 22%-kal nőtt a podcastok nézettsége havi szinten. A podcastokból származó éves bevétel pedig 100%-kal nőtt.
A Spotify és a Megaphone lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy kihasználják a Spotify eredeti és exkluzív podcast könyvtárát, ami mostantól a Megaphone Target Marketplacen is elérhetővé válik.
A Megaphone Target Marketplace-t olyan vezető márkák is használják, mint a Google, Microsoft, Sony, Starback, Wallmart vagy AT&T.
Mostantól a Spotify podcast hirdetési lehetőségei ezzel megnövekedtek, továbbá a Megaphone elemző eszközeihez is hozzáférnek majd a hirdetők.
Az év elején fogják bemutatni ezt azt új hirdetési lehetőséget, ami elhozza az adatvezérelt hirdetéseket a podcast világába.
A hagyományos podcastokat az úgynevezett RSS csatornákon keresztül töltötték le eddig, ami lehetővé tette, hogy nyomon kövessék ki hallgatja a podcastot, vagy hány hirdetést hallgatnak végig a felhasználók.
A letöltésről a streamingre való átállás lehetővé teszi a podcast hirdetések meghallgatását, és a pontos célozza és követi a mai marketing szakemberek elképzeléseit.
A Megaphone arra épül, hogy hasonló hirdetésbeillesztési és közönségcélzási lehetőséget kínál. A Spotify dinamikusan beszúrja a hirdetéseket, mialatt a podcastok stremelnek, a Megaphone pedig dinamikusan friss és releváns hirdetéseket illeszt be a podcastba.
A Streaming Ad Insertion januári bevezetése óta biztató eredményeket lát a Spotify ahhoz, hogy a vállalat tovább mozdítsa a podcast hirdetési eszközökbe történő befektetést.