Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
A Firefox elindítja a teljes cookie-védelmet
A Mozilla legújabb verziója a sütik még szigorúbb blokkolását teszi lehetővé. Ez a felhasználói adatok védelme érdekében folytatott folyamatos küzdelem legújabb lépése.
Tovább a cikkhezÚgy tűnik, az eddiginél kevesebb bővített találat jelenik meg a Google találati listájában
Február 18-a óta jócskán lecsökkent a bővített találatok megjelenése a Google találati listáján, állítja több forrásra hivatkozva a SearchEngineLand.
Tovább a cikkhezVáltoznak az alapvető webes vitals-mutatók határértékei a Google Search Console-ban
A felhasználói élményt mérhetővé tevő mérőszámok mindegyike 3-3 kategóriába tartozhat: gyenge, javításra szorul, jó.
Tovább a cikkhezAz adaptív keresési hirdetések formátum az alapértelmezett Google Ads-ben
Ahogyan az várható volt, immáron az alapértelmezett hirdetési formátum az RSA lett. A szöveges keresési hirdetések (ETA) egyelőre maradnak, de már az RSA lép előtérbe.
Tovább a cikkhezA hozzárendelési jelentések már a YouTube- és a vizuális hirdetéseket is tartalmazzák
Tavaly megújult a hozzárendelési jelentés, az áttekintő oldalon átláthatóbbak az ügyfelek konverzió előtt bejárt útvonalai. A YouTube-hirdetéseken felül pedig már a vizuális hirdetéseket is tartalmazza a hozzárendelési jelentés.
Tovább a cikkhezLead űrlap, mint kattintás nélküli konverzió
A keresési eredmények oldalon (SERP) található lead űrlapok kattintás nélküli konverziót jelentenek a Google Ads- felhasználók számára.
Tovább a cikkhez