Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Változás az Intelligens ajánlattétel szerveződésében
Az Intelligens ajánlattétel négy automatikus ajánlattételi stratégia gyűjteményét jelenti, amely segít elérni a konverziók számára és értékére vonatkozó célokat. Mivel sok olyan visszajelzés érkezett, mely szerint nem elég világos, melyik stratégia a legmegfelelőbb egy adott vállalkozás számára, a Google a keresési kampányok esetén megváltoztatta ezek szerveződését, hogy egyszerűbbé tegye a választást.
Tovább a cikkhezLast minute: itt az iOS14 változás
Az Apple bejelentette, hogy április utolsó hetében általánosan elérhetővé teszi az iOS 14.5 frissítést és vele együtt az AppTracking Transparency keretrendszert.
Tovább a cikkhezNem csak készlet, lokáció is
Újdonság a Google rendszerében: egy készleten lévő terméknek most már a lokációját is láthatjuk, nem pusztán csak az elérhetőséget.
Tovább a cikkhezGoogle “Javaslatok automatikus alkalmazása”
A Google 04.14-én bejelentette hogy a “Javaslatok automatikus alkalmazása” bevezetésre kerül az összes Google Ads fiókban.
Tovább a cikkhezA LinkedIn új profilfunkciókkal segít karrier utunk bemutatásában
A LinkedIn új módszereket vezet be a felhasználók számára a profiljuk karrierbeli hiányosságainak orvoslására.
Tovább a cikkhezÚjabb Google algoritmus-frissítés: központban a termék értékelések
A Google bejelentette a legújabb algoritmus-frissítését, ami a “termék értékelések frissítése” nevet viseli. Ennek lényege, hogy azok a termék értékelések, amelyek releváns információt nyújtanak az adott termékről, jobb helyezést tudjanak elérni azoknál, amik kevés, a döntési folyamatot nem támogató információkat osztanak meg.
Tovább a cikkhez