Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Hozz ki többet a képbővítményeidből az új fejlesztések segítségével
Év elején a Google bejelentette a képbővítmények globális elérhetőségét, amelyek segítségével vizuálisan vonzóbb keresési hirdetést lehet létrehozni. Annak érdekében, hogy több potenciális ügyfelet vonzzon és még könnyebben használható legyen, a Google számos új fejlesztést vezetett be.
Tovább a cikkhezVersenytársak melletti láthatóság elemzése a Google Merchant Centerben
A Google megerősítette, hogy globálisan elérhető a bétában a versenytársak melletti láthatóság elemzése.
Tovább a cikkhezGoogle Ads Performance Planner 4 új frissítéssel bővült
A Google Ads Performance Planner négy frissítéssel bővül, amelyek segítenek a felhasználóknak még több kampány megtervezésében, informáltabb változtatásokban és még sok másban.
Tovább a cikkhezA 2021 novemberi Google core update erős hatással volt a rangsorolási eredményekre
A felmérések szerint a novemberi algoritmus frissítés már az első 24 órában éreztette a hatását - majd hasonló gyorsasággal le is csengett.
Tovább a cikkhezA Google AdSense illeszkedő tartalom widgetje 2022. március 1-től kezdve csak hirdetéseket fog mutatni
A párosított tartalom "Multiplex hirdetések" néven fog megjelenni, és csak hirdetéseket fog mutatni, még akkor is, ha a monetizáció ki van kapcsolva.
Tovább a cikkhezA Google Ads App 3 új funkcióval frissült
A Google Ads alkalmazás legújabb verziója Androidra és iOS-re olyan új funkciókkal rendelkezik, amelyek segítenek közelebb hozni a funkciókat az asztali felhasználói élményhez.
Tovább a cikkhez