Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Egyre nagyobb a Performance Max jelentősége
Tavaly novemberben jött a bejelentés, hogy a Smart Shopping és Local (helyi) kampányok 2022-ben egy ú.n. Performance Max kampányokra frissülnek.
Tovább a cikkhezA GSC-ben elérhető az új, oldallal kapcsolatos élményről szóló jelentés
A Google idén februárra ígért újabb algoritmus-frissítéséhez kapcsolódóan kibővítette riportját: már elérhető az asztali eszközökre vonatkozó ‘page experience’ jelentés.
Tovább a cikkhezCsatornaközi adatközpontú hozzárendelésre frissít a Google Analytics 4
A Google bejelentette, hogy 2022. január 26-án vagy azt követően a Google Analytics 4-tulajdonai immár jogosultak lesznek a csatornaközi adatközpontú hozzárendelés használatára.
Tovább a cikkhezA Google Ads frissíti az Experiments oldalt
A Google Ads frissített Experiments oldalt vezet be, jelentette be a vállalat szerdán.
Tovább a cikkhezItt a Google Ads új eszköze a nem jóváhagyott hirdetések kezelésére
A Google kiadott egy eszközt a nem jóváhagyott hirdetések kezelésére a Google Ads számára, amellyel megjelölhető és törölhető a szabályzatot sértő hirdetések a fiókban. Ahhoz, hogy ezt integrálni tudjuk, Python, BigQuery API, Google Ads API és OAuth 2.0 ismeretekre van szükség.
Tovább a cikkhezGoogle Business Profile (régi nevén: GMB): 7 nap várakozási idő
Egy kisebb változás érkezik a Google Business Profile (régi nevén: Google My Business) jogosultság-kezelésében.
Tovább a cikkhez