Hírek

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Termékteszt oldalak: minél több forgalmazóra linkelünk, annál jobb a rangsor

Egy Google mérnök nemrég a SEO közösség tudtára adta, hogy minél több, különböző kereskedő termékoldalára mutat egy adott termékteszt cikk, az a tartalom annál jobban fog rangsorolni.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Az Experiment, azaz Kísérlet funkció PMax kampányoknál is elérhető

Nem hivatalos közlemény szerint a Google az experiment funkciót nemrég kibővítette a PMax kampányokra is. Az információ a Twitteren jelent meg, hivatalos közlemény egyelőre még nincs a témában.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Már nem kell / lehet levélen keresztül igazolni a Google Business Profile vállalkozásunkat?

Úgy néz ki, mostantól nem kell, vagy nem is lehet levélben küldött kóddal igazolni egy vállalkozás tulajdonjogát a Google Cégem profil igazolásához. Ez mondhatni egy áldás, ugyanis - főleg a magyar postát ismerve - elég sok fejfájást okozott a múltban, sokszor nem érkezett meg a levél, így nem tudta egy tulajdonos igazolni, hogy valóban ő…
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Meta új célzási korlátokat vezet be a tizenévesek számára

A változtatások a legújabb erőfeszítések arra, hogy a Meta a legfiatalabb felhasználói számára utólagos adatvédelmet építsen be.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Az Instagram teszteli a Candid Stories-t, a BeReal másolatát

Új megosztási funkciót tesztel az Instagram, ami nem más mint a már jól ismert BeReal (vagy TikTok Now) “másolata”.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Változott a Google redundáns kulcsszavakra vonatkozó irányelve

A Google-on PPC-hirdetéseket futtató hirdetők a napokban egy e-mailre ébredhettek, amelyben a Google felvázolta a redundáns kulcsszavakra vonatkozó új irányelvét.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia