Hírek

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Twitter elindította a Search Keywords Ads béta tesztjét

A Search Keywords Ads egy új konverziós kampánycél a Twitter hirdetési felületén.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Már elérhető a kizáró kulcsszólisták fiókszintű használata GoogleAds-ben

A Google Ads-fiók beállításaiban már létrehozhatunk egyetlen, fiókszintű kizáró kulcsszavak listáját.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Microsoft új update, mely kihatással van több termékre is

A Microsoft update több hirdetési termékre is hatással van, többek között a reszponzív keresési hirdetéseket érinti.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Termékteszt oldalak: minél több forgalmazóra linkelünk, annál jobb a rangsor

Egy Google mérnök nemrég a SEO közösség tudtára adta, hogy minél több, különböző kereskedő termékoldalára mutat egy adott termékteszt cikk, az a tartalom annál jobban fog rangsorolni.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Az Experiment, azaz Kísérlet funkció PMax kampányoknál is elérhető

Nem hivatalos közlemény szerint a Google az experiment funkciót nemrég kibővítette a PMax kampányokra is. Az információ a Twitteren jelent meg, hivatalos közlemény egyelőre még nincs a témában.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Már nem kell / lehet levélen keresztül igazolni a Google Business Profile vállalkozásunkat?

Úgy néz ki, mostantól nem kell, vagy nem is lehet levélben küldött kóddal igazolni egy vállalkozás tulajdonjogát a Google Cégem profil igazolásához. Ez mondhatni egy áldás, ugyanis - főleg a magyar postát ismerve - elég sok fejfájást okozott a múltban, sokszor nem érkezett meg a levél, így nem tudta egy tulajdonos igazolni, hogy valóban ő…
Tovább a cikkhez
Klikkmánia