Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
A LinkedIn AI-funkciókat vezet be a profiloptimalizáláshoz és az álláshirdetésekhez
A LinkedIn új, mesterséges intelligencia-funkciói segítségével a felhasználók javíthatják szakmai profiljukat, és a vállalatok jobb munkaköri leírásokat írhatnak.
Tovább a cikkhezÚj dizájnok tesztelése a munkafolyamatok javítása érdekében
A Google Ads a világ minden táján segít a nagy- és kisvállalkozásnak elérni különféle céljaikat, az ismertség növelése, valamint a ROI elérésén túl sok minden másban is. A visszajelzéseknek köszönhetően felismerték, hogy segíteni szükséges a könnyebb eligazodást, ezért új dizájn elemeket használnak.
Tovább a cikkhezHogyan helyettesítsük a hasonló közönségeket?
Augusztus 1-vel megszűnik a similar audience feature, ezután nem fog már adatot gyűjteni, illetve a meglévő adatbázisok is megszűnnek, nem lehet kampányokhoz hozzácsatolni. Ezzel a Google egy igen értékes szolgáltatását veszítjük el.
Tovább a cikkhezÚj Analytics felhasználói hozzáférés-kezelési változások a Google Ads-ben
Az új, termékközi hozzáférés-kezelő eszköz lehetővé teszi a célcsoportok egyszerű létrehozását és alkalmazását a GA4-ből a Google Ads-ben.
Tovább a cikkhezA Google Ads változást jelent be a földrajzi célzás beállításaiban
A Google Ads leegyszerűsíti a földrajzi célzást. Az alacsony hatású beállításokat eltávolítja, így a célzási élmény javulni fog. A Google Ads márciustól kezdődően értesíti a hirdetőket a földrajzi célzás beállításainak közelgő változásairól az egyes kampánytípusokban.
Tovább a cikkhezÚjdonságok a Performance Max kampányok terén
Több újdonsággal is előállt a Google, ami a Performance Max kampányokat illeti. Lássuk, mik ezek!
Tovább a cikkhez