Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
A Google módosítja a Shopping-hirdetésekre vonatkozó irányelveket az átláthatóság fokozása érdekében
A YouTube Shopping-hirdetésekre és a Discovery-termékekre vonatkozó hirdetési követelmények változásainak célja az irányelvek és a végrehajtási eljárások pontosítása.
Tovább a cikkhezA Microsoft Ads elindítja az UET Insights irányítópultját új forgalmi adatokkal
A 2014-ben bevezetett (akkor a Bing Ads szolgáltatásban) az egész webhelyre kiterjedő UET-címke biztosítja a konverziókövetést, a remarketinget és az automatikus ajánlattételi stratégiákat a Microsoft Ads szolgáltatásban.
Tovább a cikkhezMegszűnnek a YouTube-sztorik
A YouTube megszünteti a Stories szolgáltatást, helyette a Shorts-okra és a közösségi bejegyzésekre összpontosít, amelyek fokozzák az elköteleződést.
Tovább a cikkhezA Google Bard újdonságok
A Google Bard mostantól képes Keresési és tudáspaneleket, térképeket és egyebeket megjeleníteni, miközben megszünteti a várólistát.
Tovább a cikkhezHírek
Megjelent a Google Search Generative Experience
A mesterséges intelligencia által generált válaszok a Google keresési találatai felett jelennek meg. A Google hivatkozik az általa használt webhelyekre, hogy segítsen megtalálni a választ.
Tovább a cikkhezMegszűnik a Facebook shop és kötelező lesz az új oldalélmény
2023. április 27- én a Meta bejelentette az üzletek támogatásának változásait a különböző régiókban
Tovább a cikkhez