Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Hírek
A Google Adwords elbúcsúzik a konvertált kattintásoktól
A Google AdWords mutatószámát szeptember 21-én megszüntetik, a cég állítása szerint a "Konvertált kattintások" jelenleg egy "elavult mérőszám". Így a "Konverziók" oszlopban szereplő adatok alapértelmezetté válnak.
Tovább a cikkhezHírek
A Google elindítja az importált híváskonverziókat
Miközben egyre több és több üzletet vezetnek emberi beavatkozások nélkül, addig még mindig akadnak olyan vevők, akiket telefonon keresztül kell elérnünk. Azok, akik telefonszámot adnak hozzá a Google Adwords hirdetéseikhez vagy azok, akik csak hívás kampányt futtatnak, követni tudják a hívásból érkező konverziókat. Pontosabban, a Google konverziókövetése lehetővé teszi a hirdetőknek, hogy nyomon követhessék az AdWords…
Tovább a cikkhezHírek
A linkek kritikus fontosságúak a rangsorolási algoritmusban
A Stone Temple Consulting által végzett tanulmányból kiderül, hogy linkek szerzése még mindig kritikus fontosságú, annak ellenére, hogy sokan egyre kisebb jelentőséget tulajdonítottak a linkmarketingnek az utóbbi időben.
Tovább a cikkhezHírek
Made for mobile emailek az AdWords-től
A SeoRoundTable szerzője Rusty publikálta, hogy az AdWords már automata üzeneteket küld a kampánykezelőknek, amiben a mobil hirdetések beindítására sarkall.
Tovább a cikkhezHírek
A kifelé mutató linkek nem jelentenek SEO előnyt
Újabb SEO mítoszra kérdeztek rá John Mueller-nél, aki továbbra is kitartóan választ ad minden organikus forgalommal kapcsolatos kérdésünkre.
Tovább a cikkhezHírek
A keresési találatok 30% https oldalnak köszönhető
Két évvel a Google bejelentése után, miszerint a HTTPS rangsorolási szignálnak számít, Dr. Pete Meyer a Moz-tól publikált egy tanulmányt arról, hogy mégis mennyire vették komolyan a weboldal tulajdonosok a változást.
Tovább a cikkhez