Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Hírek
A felhasználók közel fele csak az okostelefonjáról keres a Google-ben
A Google publikált egy részletes tanulmányt, mely kimutatja, hogy a felhasználók 40%-a csak az okostelefonjáról keres a Google-ben. Soha ennyi keresés nem történt okostelefonokról, mint manapság, köszönhetően olyan felkapott témáknak/kategóriáknak is, mint az egészség, szépség vagy a nevelés.
Tovább a cikkhezHírek
Elszabadult a Pingvin 4.0 algoritmus
Bár szeptemberben rengeteg hír jelent meg arról, hogy miért ugrál számos weboldal a Google találati listáján, de a legtöbb magyarázat csak külföldi találgatásokra alapozott. Egészen szeptember végéig nem volt biztos, hogy a Pingvin 4.0 algoritmus megérkezett!
Tovább a cikkhezHírek
Már a Facebook is nyomasztja a hirdetőket, hogy mobilbarátak legyenek
A Facebook hamarosan minden mobil hirdető weboldalát még a megjelenítésük előtt előre letölti és megvizsgálja azt betöltési sebesség és a mobil UX szempontok alapján. Amennyiben úgy érzékeli, hogy a weboldal, landoló lap nem megfelelően szolgálja ki a felhasználói élményt, akkor nem is jeleníti meg a hirdetést.
Tovább a cikkhezHírek
Ha HTTPs migrációra készül, itt van egy feladatlista
Mióta a Google bejelentette, hogy a HTTPS használata rangsorolási faktor is, weboldalak tömegével álltak át és érdekes módon nem biztonsági okokból, hanem a várható SEO előnyök kihasználása végett.
Tovább a cikkhezHírek
A Kiterjesztett szöveges hirdetés nem jelent előnyt! Vagy mégis?
Augusztusban mindenki számára elérhetővé vált a Kiterjesztett szöveges hirdetés, aminek köszönhetően még masszívabb lehet a jelenlétünk a Google fizetett találatai között. Ugyanakkor továbbra is futnak a hagyományos szöveges hirdetések, így sokakban felmerült a kérdés, hogy jelent-e rangsorolási előnyt, ha valaki a Kiterjesztett verziót használja.
Tovább a cikkhezHírek
Miért lett fizetős az AdWords Kulcsszótervező?
Bő egy hete jelent meg a hír, miszerint az AdWords Kulcsszótervezője hamarosan csak az aktív AdWords hirdetők számára lesz elérhető. Aki pedig nem fizet a hirdetésekért, csak korlátozott mértékben kaphat adatokat és a mutatók is - magyar mércével - hatalmas tartományt fognak csak mutatni.
Tovább a cikkhez