Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Hírek
Made for mobile emailek az AdWords-től
A SeoRoundTable szerzője Rusty publikálta, hogy az AdWords már automata üzeneteket küld a kampánykezelőknek, amiben a mobil hirdetések beindítására sarkall.
Tovább a cikkhezHírek
A kifelé mutató linkek nem jelentenek SEO előnyt
Újabb SEO mítoszra kérdeztek rá John Mueller-nél, aki továbbra is kitartóan választ ad minden organikus forgalommal kapcsolatos kérdésünkre.
Tovább a cikkhezHírek
A keresési találatok 30% https oldalnak köszönhető
Két évvel a Google bejelentése után, miszerint a HTTPS rangsorolási szignálnak számít, Dr. Pete Meyer a Moz-tól publikált egy tanulmányt arról, hogy mégis mennyire vették komolyan a weboldal tulajdonosok a változást.
Tovább a cikkhezHírek
Klikkmánia havi TOP10 / 2016. június
A webáruházak és talán minden e-kereskedelmi szereplő számára a legfontosabb mutató az oldal konverziós aránya. Mind a konverziós arány növelésére, mind a vásárlói útvonalak pontosabb megértésére hónapról-hónapra több lehetőségünk van. Mindenre fény derül a 2016 júniusi Klikkmánia havi #TOP10#-ből!
Tovább a cikkhezHírek
Google, mint földrengés tudakozó
Innentől kezdve a Google-höz fordulhatunk segítségért abban az esetben is, ha földrengés történt a környékünkön és szeretnénk többet megtudni róla.
Tovább a cikkhezHírek
Az AdWords DSA kampányok pontosabbak lehetnek
A dinamikus keresési hirdetések (DSA, Dynamic Search Ads) lényege, hogy komolyabb kulcsszókutatási és szövegírási munkák nélkül is létrehozhatunk hirdetéseket a Google keresőben, amennyiben a weboldalunk megfelelően strukturált és irányadó a Google-nek. Vagyis a céloldal tartalma alapján jönnek létre a kulcsszavak és a hirdetési szövegeknek is a főbb részei. Hogyan lesz ez most még relevánsabb?
Tovább a cikkhez