Keresőoptimalizálás
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
A Google több európai piacra is kiterjeszti az AI Overviews funkciót
A Google kilenc európai országra terjesztette ki az AI Overviews funkcióját, ami jelentős előrelépést jelent a mesterséges intelligencia integrálásában. A bejelentés egy héttel azután érkezett, hogy az Európai Bizottság előzetes vizsgálata szerint az Alphabet, a Google anyavállalata, megsértheti a Digitális Piacokról szóló törvényt (DMA) azzal, hogy előnyben részesíti saját szolgáltatásait a keresési eredményekben.
Tovább a cikkhezÍgy lehet tökéletes Core Web Vitals mutatókkal rendelkező Wordpress oldalunk
Egy weboldal sebessége és teljesítménye kulcsfontosságú tényező mind a felhasználói élmény (UX), mind pedig a keresőoptimalizálás (SEO) szempontjából. Egy lassan betöltődő oldal nemcsak a látogatók türelmét teszi próbára, hanem komoly üzleti hátrányt is okozhat. A kutatások szerint, ha egy weboldal betöltése három másodpercnél hosszabb ideig tart, a látogatók több mint fele elhagyja azt. Ez különösen…
Tovább a cikkhezA mesterséges intelligencia és a SEO: Hogyan formálja át az AI a stratégiánkat?
Az elmúlt években a mesterséges intelligencia (AI) térnyerése forradalmasította a digitális világ számos területét, köztük a keresőoptimalizálást (SEO) is. Az alábbiakban összefoglaljuk a legfontosabb AI-alapú kihívásokat és javaslatot adunk arra, hogyan vehetjük fel a versenyt az ezzel járó új helyzetben a versenytársakkal.
Tovább a cikkhezWordpress SEO útmutató – így készíts keresőbarát weboldalt
Jelen cikkünk keretei közt a Wordpress teljeskörű bemutatására és használatára nincs lehetőségünk, ezért elsősorban a SEO vonatkozású témákat vesszük górcső alá. Megtudhatod, mire kell odafigyelned, hogy megfelelően SEO optimalizált legyen a Wordpress oldalad, illetve milyen tippek és trükkök segíthetnek a keresési találati lista tetejére kerülni.
Tovább a cikkhezÍgy szerezz végtelen sok Google Cégprofil értékelést!
Egy minőségi, megbízható brand egy dolog, azonban hogyan tudjuk e minőséget és megbízhatóságot hatékonyan kommunikálni a fogyasztók felé? A válasz: értékelésekkel. Pontosabban: értékelések gyűjtésével olyan releváns hivatkozó (citation) oldalakon, mint pl. a Google Cégem, Facebook, vagy az Árukereső.
Tovább a cikkhezSGE: a Generatív Keresési Élmény és a SEO: A jövő keresési technológiái és hatásuk az online világra
Kíváncsi vagy, hogyan maximalizálhatod a Google Ads kampányaid hatékonyságát 2024-ben anélkül, hogy fölöslegesen sokat költenél?
Tovább a cikkhez