Keresőoptimalizálás
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
B2B tartalomtípusok, amelyeket az AI-keresők előnyben részesítenek
Megmutatjuk, mely öt tartalomtípus teljesít kiemelkedően jól az AI-alapú keresőkben, mint a ChatGPT vagy a Gemini. Tudd meg, mely tartalomtípusokat érdemes optimalizálni, hogy az AI gyakran idézze és válaszként használja őket!
Tovább a cikkhezMit adhat az AI neked és cégednek? Stratégia, hatékonyság és idő – hallgasd meg az erről szóló KLIKKTALK-ot! – 6. epizód
Az AI már nem a jövő, hanem a jelen, amire mindenkinek és minden vállalkozásnak reagálnia kell. Az új KLIKKTALK epizódban arról beszélgetünk, hogyan használható tudatosan a mesterséges intelligencia stratégiai és operatív szinten is.
Tovább a cikkhezSEO-szövegírás 2025-ben: Hat pillér a Google-helyezések és relevancia növeléséhez
Az eredményes SEO-szövegírás ma már jóval többet jelent kulcsszavak halmozásánál - a sikerhez egyszerre kell megfelelni a keresőmotorok technikai elvárásainak és az olvasók igényeinek.
Tovább a cikkhezMi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba?
Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba? Segítünk!
Tovább a cikkhezGoogle Marketing Live 2025
Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól.
Tovább a cikkhezA Google több európai piacra is kiterjeszti az AI Overviews funkciót
A Google kilenc európai országra terjesztette ki az AI Overviews funkcióját, ami jelentős előrelépést jelent a mesterséges intelligencia integrálásában. A bejelentés egy héttel azután érkezett, hogy az Európai Bizottság előzetes vizsgálata szerint az Alphabet, a Google anyavállalata, megsértheti a Digitális Piacokról szóló törvényt (DMA) azzal, hogy előnyben részesíti saját szolgáltatásait a keresési eredményekben.
Tovább a cikkhez





