Keresőoptimalizálás

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Tíz alapvető SEO megoldás e-kereskedelmi weboldalak számára

George Papatheodorou eredetileg a LinkedInen megjelent cikkében tíz SEO taktikát mutat be, amivel e-kereskedelmi weboldalunkat még megtalálhatóbbá tehetjük a kereső találati oldalakon.
Tovább a cikkhez
Ágnes Szabó

Hirtelen jött organikus forgalomcsökkenés

A korábbi hetekben, de különösen az elmúlt héten sok fejtörést okozott házon belül, hogy mi történik a Google találati listáján és magával az organikus forgalommal. A feltárási munkát az is nehezítette, hogy a nemzetközi fórumokon sincsen semmilyen egyértelmű állásfoglalás, a Google válaszai pedig a szokásosnál is semmitmondóbbak. Alább röviden összefoglaljuk, hogy mi történik, mik a…
Tovább a cikkhez
Zoltán Varga

Mit kezdjünk a régi tartalommal oldalunkon?

Azzal sok újdonságot nem mondok, ha azt állítom, hogy SEO szempontból kiemelten fontos a folyamatosan frissülő, új releváns tartalom egy weboldalra, de kevesen tudják, hogy mi a teendő a régi, elavult vagy már érvénytelen tartalmak esetében.
Tovább a cikkhez
Tamás Pusztai

A Googlebot nem tud hozzáférni a CSS- és JS-fájlokhoz

Ezzel a rendszerüzenettel szőnyegbombázza e-mail fiókunkat a Google Search Console Team (korábban Google Webmester Eszközök). Kis túlzással az összes ügyfelünk megkapta az alábbi üzenetet, melynek röviden a lényege, hogy a Google figyelmezteti a webmestereket arra, hogy a Googlebot-ok nem tudják teljes mértékben indexelni az oldalunkat és ez akár pozícióvesztéssel is járhat.
Tovább a cikkhez
Zoltán Varga

Keresőoptimalizálási (SEO) tippek kezdőknek

Lehet a weboldalunk letisztult, átlátható, könnyen navigálható, tele rakhatjuk értékes tartalommal, és mutathatnak rá a legnagyobb oldalakról linkek százai is, mégsem lehetünk biztosak a sikerben. Ezek kétségtelenül mind nagyon fontos elemei a SEO munkának, de ha az a célunk, hogy a Google organikus találatai között előkelő helyen jelenjünk meg, ahhoz még egy apróság biztosan elengedhetetlen:…
Tovább a cikkhez
Tamás Pusztai

Mobilbarát algoritmus – mit tudunk róla?

A mobil már nem a jövő többé, hanem a jelen! 2012-ban robbantott nagyot, mikor a keresések számának 25%-át indították mobil eszközről, ez azóta folyamatosan növekszik, így rengeteget kísérletezve, az oldaltulajdonosokat pedig apránként felkészítve reagált a Google. A 2015-ös mobilbarát algoritmus indításával, mi, SEO szakemberek pedig felkészülhettünk a mobil keresőoptimalizálásra.
Tovább a cikkhez
Kinga Hárskuti