Keresőoptimalizálás
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Keresőoptimalizálás
Mit kezdjünk a régi tartalommal oldalunkon?
Azzal sok újdonságot nem mondok, ha azt állítom, hogy SEO szempontból kiemelten fontos a folyamatosan frissülő, új releváns tartalom egy weboldalra, de kevesen tudják, hogy mi a teendő a régi, elavult vagy már érvénytelen tartalmak esetében.
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
A Googlebot nem tud hozzáférni a CSS- és JS-fájlokhoz
Ezzel a rendszerüzenettel szőnyegbombázza e-mail fiókunkat a Google Search Console Team (korábban Google Webmester Eszközök). Kis túlzással az összes ügyfelünk megkapta az alábbi üzenetet, melynek röviden a lényege, hogy a Google figyelmezteti a webmestereket arra, hogy a Googlebot-ok nem tudják teljes mértékben indexelni az oldalunkat és ez akár pozícióvesztéssel is járhat.
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
Keresőoptimalizálási (SEO) tippek kezdőknek
Lehet a weboldalunk letisztult, átlátható, könnyen navigálható, tele rakhatjuk értékes tartalommal, és mutathatnak rá a legnagyobb oldalakról linkek százai is, mégsem lehetünk biztosak a sikerben. Ezek kétségtelenül mind nagyon fontos elemei a SEO munkának, de ha az a célunk, hogy a Google organikus találatai között előkelő helyen jelenjünk meg, ahhoz még egy apróság biztosan elengedhetetlen:…
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
Mobilbarát algoritmus – mit tudunk róla?
A mobil már nem a jövő többé, hanem a jelen! 2012-ban robbantott nagyot, mikor a keresések számának 25%-át indították mobil eszközről, ez azóta folyamatosan növekszik, így rengeteget kísérletezve, az oldaltulajdonosokat pedig apránként felkészítve reagált a Google. A 2015-ös mobilbarát algoritmus indításával, mi, SEO szakemberek pedig felkészülhettünk a mobil keresőoptimalizálásra.
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
ASO – App Store Optimization, avagy Alkalmazásbolt SEO
Az alkalmazásbolt keresőoptimalizálás nem más, mint egy adott okostelefon alkalmazásnak az optimalizálása, de nem a Google kereső találati listáján (ilyen is van), hanem az alkalmazásboltokban. Ha például arra keres valaki a Google Play-ben vagy az Apple App Store-ban, hogy “New York city guide”, akkor bizony tudnunk kell, hogy akadnak cégek akiknek nem mindegy, hányadik pozícióban jelenik…
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
Mobil SEO: A visszaszámlálás elindult
A mögöttünk álló negyedév igencsak sűrűnek mondható, ha a Google mobil SEO vonatkozású fejlesztéseit nézzük. Ez esetünkben azzal is együtt járt, hogy (a jövő heti Smartmobil előadásomat is beleszámítva) 3 különböző konferencián kértek fel bennünket arra, hogy a mobil SEO, a keresőoptimalizálás vagy az ASO (App Store Optimization) fontosságáról beszéljünk. Így elérkezett az idő, hogy…
Tovább a cikkhez