Keresőoptimalizálás

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

SEO Startupok számára: Hogyan növeld organikus forgalmad, gyorsan?

A keresőoptimalizálás (SEO) minden cég számára nagy kihívás, de különösen igaz ez a startupokra. Az alapvetően szűkös pénzügyi forrásokkal rendelkező startupoknak ugyanis, üzletük beindításához, minél hamarabb kellő ügyfélszámmal bíró ismert céggé kell válniuk.
Tovább a cikkhez
Gábor Sárdi

On-site SEO – Hogyan maximalizáld a megtérülést?

A SEO sokak számára egy mágikus kifejezés, kevesen tudják, pontosan mit jelent, de mindenki használja. Nem egy egyszerű feladat, de a legtöbb weblapról az alapok is hiányoznak, így könnyű beszállni a versenybe.
Tovább a cikkhez
Anna Alexi

Hogyan duplázd meg forgalmad videó SEO-val?

A videók adta lehetőségeket nagyon kevesen használják ki. Pedig az utóbbi években jelentősen nőtt a videónézettség, ami az elkövetkező években tovább fog növekedni több tanulmány szerint is. A Cisco azt jósolja, hogy 2021-re a globális internetfogyasztás mintegy 80 százaléka lesz videó tartalom, valamint 2016 és 2021 között a globális internetes videoforgalom ötszörösére nő. Ezért most…
Tovább a cikkhez
BugTV

Nemzetközi SEO: alkönyvtár, aldomain vagy ccTLD?

Többször is írtunk a hazai webáruházak keresőoptimalizálásáról, és a legjobban bevált gyakorlatokról. A webanalitikát bújva kiderülhet azonban, hogy weblapodra külföldről is érkeznek felhasználók.
Tovább a cikkhez
Anna Bónyi

Mobiltrendek: mire készülj 2018-ban?

Tavaly 77 milliárd (!) weboldal vizsgálata alapján az derült ki, hogy a globális forgalom 56%-a már valamilyen mobileszközről érkezik. Érdemes azért megfigyelni, hogy az erősödő arány a különböző iparágakban más és más mértékben köszön vissza.
Tovább a cikkhez
Klaudia Ábrahám

A nagy SEO állapotfelmérés: a leggyakoribb webhely-betegségek

Óriás SEO-felméréssel rukkolt elő nemrég a SEMRush. 100 ezer webhelyet, illetve annak 450 millió oldalát fésülte át technikai szempontból, hogy megállapítsa, mely hibák fordulnak leggyakrabban elő, illetve ezek hatása mennyire súlyos a weboldal általános “egészségére”.
Tovább a cikkhez
Klaudia Ábrahám