Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Last minute: itt az iOS14 változás
Az Apple bejelentette, hogy április utolsó hetében általánosan elérhetővé teszi az iOS 14.5 frissítést és vele együtt az AppTracking Transparency keretrendszert.
Tovább a cikkhezNem csak készlet, lokáció is
Újdonság a Google rendszerében: egy készleten lévő terméknek most már a lokációját is láthatjuk, nem pusztán csak az elérhetőséget.
Tovább a cikkhezStrukturált adatok: miért fontosak és hogyan használjuk őket?
Bár sokak számára biztosan ismerősen cseng a “strukturált adatok” kifejezés, ennek jelentése, vagy épp jelentősége nem mindenki számára egyértelmű. Keresőoptimalizálás szempontból viszont semmiképpen sem elhanyagolható, használunk-e ilyen mezőket a honlapunkon. Cikkünkben megvizsgáljuk, hogyan alkalmazhatóak strukturált adatok egy weboldalon, ez pedig hogyan járul hozzá az átkattintási arány javításához és az organikus forgalom növeléséhez.
Tovább a cikkhezGoogle “Javaslatok automatikus alkalmazása”
A Google 04.14-én bejelentette hogy a “Javaslatok automatikus alkalmazása” bevezetésre kerül az összes Google Ads fiókban.
Tovább a cikkhezA LinkedIn új profilfunkciókkal segít karrier utunk bemutatásában
A LinkedIn új módszereket vezet be a felhasználók számára a profiljuk karrierbeli hiányosságainak orvoslására.
Tovább a cikkhez16 gyakran feltett PPC-s kérdés és válasz
Kérdezd meg egy PPC-kampánykezelőtől, hogyan lehet a legjobban menedzselni a kampányokat és fogadjunk, hogy az esetek 95%-ban az a válasz rá, hogy „az attól függ..”. Ennek az az oka, hogy tényleg a tényezőktől függ.
Tovább a cikkhez

