Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
A Google új funkciókat jelent be az alkalmazáshirdetők számára
A Google alkalmazáshasználati kutatásai azt mutatják, hogy a fogyasztók 63% -a továbbra is a legjobb alkalmazásélményeket keresi az üzletek újbóli megnyitása után is. Sőt, a fogyasztók 75% -a nagyobb valószínűséggel vásárol olyan márkáktól, amelyek alkalmazásai lehetővé teszik számukra a gyors tranzakciókat.
Tovább a cikkhezÍgy tedd egységessé céged közösségi média megjelenését
Ebben a cikkben most nem arról lesz szó, hogy hogyan ragadd meg az emberek figyelmét vagy, hogy hogyan ösztönözd őket a kattintásra, megosztásra stb., mert ezekről már sokszor írtunk. Ezúttal vizsgáljuk meg az interakció nélküli hatást, mintha csak egy display típusú brand kampány lenne.
Tovább a cikkhezEgészségügyi szolgáltatások és orvosi műszerek Google Ads hirdetése
Felül lehet kerekedni a Google Ads orvosi műszerekre és egészségügyi szolgáltatásokra vonatkozó korlátozásain? Most végigvesszük, milyen szabályokat kell figyelembe venniük az egészséggel kapcsolatos profilú hirdetőknek.
Tovább a cikkhezA Google Ads adatvédelmi változtatásokat jelentett be
A változtatások arra irányulnak, hogy elősegítsék a felhasználók adatainak védelmét és közben továbbra is biztosítsák, hogy a keresőmarketinget folytatóknak rendelkezésükre álljanak azok az információk, amelyekkel a kampányaikat fejleszthetik.
Tovább a cikkhez5 módszer a Facebook dinamikus termékhirdetések testreszabására
A maximális teljesítmény érdekében egy katalógus típusú kampány nagyszerű módja annak, hogy a termékcsatornát kihasználva hirdetéseket hozzunk létre a Facebookon és az Instagramon. Miután az integráció befejeződött indíthatjuk is a kampányokat.
Tovább a cikkhez3 YouTube frissítés, amelyről tudnod érdemes
A YouTube 3 frissítést vezetett be a közösségi bejegyzések vonatkozásában. Elemzési adatokhoz való hozzáférés, további képek hozzáadásának lehetősége és a bejegyzések ütemezése.
Tovább a cikkhez


