Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
A Facebook bejelentette a Bulletint – Az Új monetizációs platformot írók számára
A Facebook bejelentette az íróknak szánt új, Bulletin nevű szolgáltatását, amely segít nekik a közönségükkel való kapcsolattartásban, a közönségük növelésében és pénzzé tételében. Az előfizetési bevételek 100%-a az alkotókhoz kerül. A Bulletin egy önálló weboldal a bulletin.com címen található.
Tovább a cikkhezFacebook bejelentés: 4 új ecommerce funkció
A Facebook több újdonságot is bejelentett, melyek mindegyike az ecommerce típusú hirdetéseket támogatja.
Tovább a cikkhezOlcsó konverzió Google Ads Display hirdetések segítségével
Az elsődleges hozzáállás a Google Display hirdetések szerepével kapcsolatban, hogy azoknak egyáltalán nem lehet célja a konverzió, inkább márkaismertség építésére alkalmasak, illetve esetleg abban az esetben érhető el velük konverzió, ha retargetingre használjuk. De lehet ,,hideg’’ ügyfelekre célzott Display hirdetésekkel direkt konverziót, sőt, olcsó konverziót elérni? Ebben a cikkben ezt járjuk körül.
Tovább a cikkhezMegjelent a Brave Search publikus béta verziója
Az új béta kereső a Brave böngészőtől függetlenül elérhető, bármelyik típusú böngészőből a search.brave.com linken mobilon és desktop verzióban egyaránt.
Tovább a cikkhezÚj keresési szűrők a találati listán?
Úgy néz ki, hogy a Google új keresési szűrőket tesztel a találati listákon termék-specifikus keresésekre: termékjellemzők alapján, valamint bolt-specifikus szűrőket alkalmazva. Utóbbi olyan boltokra vonatkozik, ahol meg lehet vásárolni az adott terméket.
Tovább a cikkhezMegérkezett: a Google Search Console Insights!
A Google Search Console Insights nevű új riporttal a Google segít a weboldal tulajdonosoknak abban, hogy megértsék, melyik tartalmuk rezonál legjobban a közönségükkel, illetve hogyan találnak rá a felhasználók ezekre a tartalmakat.
Tovább a cikkhez
