Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
#Hashtag használati útmutató a közösségi felületeken
Tudod, hogy mi az a hashtag? És azt, hogyan kell, és hogyan ne használd a közösségi felületeken? Ebből a blogcikkből megtudhatod a hashtagek hatékony használatának alapjait és azt, hogyan és miért érdemes használnod a különböző közösségi bejegyzésekben.
Tovább a cikkhezA Google teszteli a shopping hirdetéseket: a termék anyagát megjeleníti a címsorban is
A Google dinamikus kulcsszóbeillesztést tesztel a shopping hirdetések megjelenítésében, ahol a termék megnevezése kiegészül a termék anyagával, ha ez szerepel a keresési lekérdezésben.
Tovább a cikkhez10 bevált módszer a jól konvertáló landoló oldalhoz
Látogatókat terelni a landoló oldaladra szuper dolog - de még hátra van a munka oroszlánrésze: elérni, hogy konvertáló látogatók legyenek!
Tovább a cikkhezA TikTok-hoz hasonlóvá alakítanák a Facebook feedet
A Reels, a vállalat rövid formátumú videó funkciójának egyszerű áthozatala az Instagramról a Facebookra nem volt elég. A vezetők szorosan követték a TikTok lépéseit, és egyre jobban aggódnak, hogy nem tesznek eleget a versenyben maradásért. Az év elején Mark Zuckerberg vezérigazgatóval folytatott beszélgetések során úgy döntöttek, hogy a Facebooknak teljesen újra kell gondolnia a feedet.
Tovább a cikkhezLakberendezés SEO: tényleg annyit számít a brand?
Korábbi blog cikkünkben bemutattuk a online bevásárlási piacot SEO szemszögből, most pedig a lakberendezési piacot vesszük górcső alá.
Tovább a cikkhezA Google felajánlja a riválisok hirdetéseinek megjelenítését a YouTube-on
Az Európai Bizottság tavaly indított vizsgálatot annak megvizsgálására, hogy a világ legnagyobb kereső- és videószolgáltatója tisztességtelen előnyhöz juttatja-e magát a digitális reklámozásban azzal, hogy korlátozza a riválisok és a hirdetők hozzáférését a felhasználói adatokhoz.
Tovább a cikkhez