Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
A Google elutasítja azokat a hirdetéseket, amelyek tolakodó hirdetéseket tartalmazó oldalakra vezetnek
A Google Ads új irányelvet vezet be, amely előírja, hogy a céloldalak megfeleljenek a „jobb hirdetésekre vonatkozó szabványoknak”, ahogy azt a Coalition For Better Ads megfogalmazta.
Tovább a cikkhezA Google 4 új Shopping-kampányfunkciót jelentett be
A kereskedők és hirdetők mostantól további információkat és attribútumokat adhatnak hozzá Shopping kampányaikhoz, beleértve a várható szállítási dátumokat is.
Tovább a cikkhezWebáruház audit – Mikor szükséges és mire jó?
Az eredményes online jelenlét alapja egy jól működő weboldal, hiszen a tanulmányok szerint a látogatók 75%-a a weboldal alapján ítéli meg egy vállalkozás/webáruház hitelességét. Ezért fontos, hogy rendszeresen megvizsgáld, hogy jobb felhasználói élményt nyújthass látogatóidnak.
Tovább a cikkhezLocal kampányok frissítése Performance Max-ra
Az év elején előzetesen bemutatták a Smart Shopping és a Local kampányok Performance Max-ra történő frissítésének ütemezését és folyamatát a Google Ads automatikus frissítő eszközének használatával.
Tovább a cikkhezElindult a ‘Helpful content’ algoritmus frissítés
…Ami nagyot fog durranni. Egyesek szerint a Panda-hoz hasonló mértékű lesz a változás hatása. Mostantól kezdve kb 2 hét múlva fogja teljesen éreztetni a hatását.
Tovább a cikkhezA Twitter 3 új és továbbfejlesztett mérési megoldást jelentett be
A három új frissítés és fejlesztés nagyobb adatvédelmet, jobb mérést és további webes funkciókat tesz lehetővé.
Tovább a cikkhez

