Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés
Hírek

Elindult podcast adásunk: KLIKKTALK – Ezeket a trendeket és változásokat látjuk az online világban 2025-re – 1. epizód

Megérkezett a podcastunk legelső epizódja, amely mostantól segít eligazodni az online marketing és a digitális jelenlét egyre gyorsabban változó világában: SEO, AI, TikTok és sok más érdekes téma!
Tovább a cikkhez
Zoltán Varga
Hírek

A Google Maps frissítései a hamis értékelések elleni küzdelemben

A Microsoft Advertising 2025. május 5-től kötelezővé teszi a felhasználói beleegyezés jeleinek megadását, hogy megfeleljen a globális adatvédelmi szabályozásoknak, miközben megőrzi a hirdetési teljesítmény optimalizálásához szükséges adatokat.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hírek

Új konverziós oszlopok a Demand Gen kampányoknál

A Google új konverziós oszlopokat vezetett be a Demand Gen kampányok statisztikájában,, amelyek segítségével a hirdetők pontosabb teljesítménymérést kaphatnak. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

A Microsoft Advertising 2025. május 5-től kötelezővé teszi a felhasználói beleegyezés jeleinek megadását

A Microsoft Advertising 2025. május 5-től kötelezővé teszi a felhasználói beleegyezés jeleinek megadását, hogy megfeleljen a globális adatvédelmi szabályozásoknak, miközben megőrzi a hirdetési teljesítmény optimalizálásához szükséges adatokat.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
SEO BLOG

A Google több európai piacra is kiterjeszti az AI Overviews funkciót

A Google kilenc európai országra terjesztette ki az AI Overviews funkcióját, ami jelentős előrelépést jelent a mesterséges intelligencia integrálásában. A bejelentés egy héttel azután érkezett, hogy az Európai Bizottság előzetes vizsgálata szerint az Alphabet, a Google anyavállalata, megsértheti a Digitális Piacokról szóló törvényt (DMA) azzal, hogy előnyben részesíti saját szolgáltatásait a keresési eredményekben.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

A Google Shopping megjeleníti a „price at checkout” feliratot a hirdetésekben

Azok a kereskedők, akik valamilyen módon fizetéskor módosítják az árakat, a Google Shopping felfüggesztését kockáztatják a vásárló megtévesztése miatt, ugyanis ez az új funkció még nagyobb áttekinthetőséget biztosít a felhasználók számára.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz