Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Meta javítja a Facebook videó képességeit

A Meta új eszközöket vezet be, amelyek segítik a Facebook-on belüli videókészítést és megosztást, valamint a közzétett videók hatásának nyomon követését.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Threads, a Meta Twitter alternatívája elindult július 6-án és rögtön be is robbant

A Threads a Twitter kihívásainak legújabb platformja, amely Elon Musk vezetése alatt sok felhasználót és hirdetőt idegesített.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Megjelent a Google Ads Szerkesztő 2.4-es verziója 8 új funkcióval

Az új funkciók segítségével a hirdetők időt takaríthatnak meg, megalapozottabb döntéseket hozhatnak, és javíthatják a Google Ads-kampányok teljesítményét.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Új eszköz a Z generáció megszólításához

A Z generáció gyorsan az egyik legnagyobb online fogyasztói csoporttá válik, ezért a hirdetők számára kulcsfontosságú, hogy megértsék, milyen tartalom foglalkoztatja őket.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A GA4 elindítja az AMP támogatást

A megjelenítők mostantól ugyanúgy nyomon követhetik az AMP teljesítményét a Google Analytics 4-ben, mint a Universal Analytics esetében.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Universal Analyticset hivatalosan a Google Analytics 4 váltja fel

Az UA leállítása megkezdődött, de a Google azt tanácsolta, hogy fokozatosan kerüljön bevezetésre az új Analytics, ezért bizonyos adatok még mindig hozzáférhetők maradnak a korábbi verzióban.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia