Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Keresőoptimalizálás
Mennyire fontos a domain?
Nemrégiben adtak hírt a nagyobb online hírportálok arról, hogy ismét eladó a világ egyik legdrágább domainje (fund.com), nem kevesebb, mint 10 millió dollárért. A hír apropóján vizsgáljuk meg azt a kérdést, hogy mekkora értéket is jelenthet egy-egy domain birtoklása.
Tovább a cikkhezYouTube
A sikeres Youtube videohirdetési kampányok titka
Hirdetőként folyamatosan a rugalmasan bővíthető, célzott elérést biztosító és költséghatékony marketingcsatornákat keressük, preferáljuk. A Youtube több mint 1 milliárd, havi szinten aktív felhasználói bázisa egyértelműen egy vonzó célpont, így hiba lenne kihagynunk az online médiamixünkből. Ebben a bejegyzésben egy sikeres Youtube videohirdetési kampány beállításához és optimalizálásához adok gyakorlati tanácsokat.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Márkaépítés a keresőben
A Google felhasználói havonta több mint száz milliárd keresést generálnak. Ezt, a keresőbe érkező tömeget leghatékonyabban az a hirdető tudja megszólítani, aki ismeri célcsoportja viselkedését a vásárlás különböző fázisaiban. A keresőmarketinget jól használó hirdetők az új és a meglévő vásárlói trendeket kihasználva építik márkaismertségüket, és szólítják meg a vásárlókat a megfelelő ajánlattal, a megfelelő időben.
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
A hatékony tartalommarketing hogyanjai és miértjei
“Content is king” - mindnyájan találkozhattunk már Bill Gates kissé elcsépelt szállóigéjével, de a közel húsz éves jóslat beteljesülni látszik. Ugyan a tartalommarketing egy időigényes, hosszú távú befektetés, a megfelelően felépített stratégia betartásával szép eredményeket hozhat, ezt egyre több érintett szakember vallja. Minden online érintett vállalkozásnak szüksége van tartalommarketingre, legyen az egy hostel, vagy egy…
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
RLSA: Remarketing a keresési hirdetésekhez
A tartalmi hálózaton már régóta elérhető a remarketing funkció, melynek segítségével újra célozhatjuk azokat a látogatókat, akik korábban már felkeresték weblapunkat. A hirdetésekhez bannereket és szöveges hirdetéseket egyaránt felhasználhatunk, melyek az esetek többségében meglepően jó eredményeket produkálnak. De mi a helyzet a keresési hálózattal? Ugye milyen jó lenne kulcsszavakkal megcélozni a korábbi ügyfeleinket? Az RLSA…
Tovább a cikkhezWebanalitika
Google és a focis trendek
Korábban már írtunk arról, mekkora üzlet a Futball Világbajnokság az abban érdekelt cégek számára, és megvizsgáltuk azt is, hogy a nagy „reklámtortából” ez esetben mekkora szeletet hasít ki az online marketing.
Tovább a cikkhez