Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Tiltott SEO technikák, melyek veszélyesek weboldalunk számára

Legalább annyi szó esett az elmúlt 9 hónapban arról, hogy mit miért csináljunk a weboldalunkon, mint amennyi arról, hogy milyen technikákat ajánlatos jó messziről elkerülnünk. A fekete kalapos módszerek igen megtévesztőek lehetnek a laikusok számára, mivel alkalmazásuk első időszakában képesek igen jelentős helyezés javulást és ezzel organikus forgalom növekedést produkálni, ám, mint minden manipulatív dolog az…
Tovább a cikkhez
András Evenich

Adwords – Callout Extensions: Elérhetővé vált az új hirdetésbővítmény!

Aki az utóbbi időben beleásta magát az Adwords világába, az bizonyára halott már az új hirdetésbővítményről, mely a Callout Extensions elnevezést kapta. A magyarul csak Feliratbővítményként emlegetett újdonságot az igazán szemfülesek már valószínűleg kiszúrták fiókjukban, segítségével egyedi és speciális ajánlatainkat tudjuk kiemelni.
Tovább a cikkhez
Tamás Kató

A közösségi média pszichológiája – Interjú

Egy igen érdekes interjú jelent meg a realsimple.com weboldalon Sherry Turkle professzorral, aki a Massachusetts Institute of Technology intézet kutatójaként fejtette ki véleményét arról, hogy miért is játszanak egyre nagyobb szerepet életünkben a technológiai fejlődés által produkált eszközök és a közösségi média.
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos

Új Facebook frissítés: Események promótálása!

A statisztikák szerint havonta 400 millió ember használ Facebook eseményeket, ennek 30%-a pedig Facebook Oldal tulajdonosok által lett létrehozva. Annak érdekében, hogy a tulajdonosok a meghirdetett eseményeken keresztül minél több felhasználót érjenek el, a Facebook egy új funkciót vezetett be, amely nemcsak a népszerűsítésben, de a teljesítmények mérésében is óriási segítséget nyújt.
Tovább a cikkhez
Ildikó Besenyei

Retargeting a Facebookon – Hogyan szerezd vissza elvesztett ügyfeleidet?

A Facebook az elmúlt egy évben már felkínálta a hirdetők számára a Facebook Exchange-t, mely a remarketing egyfajta ideiglenes megoldásaként szolgált. Az eszköz azóta egy kicsit átalakult, és a helyét átvették a Custom / Lookalike Audiences célzási lehetőségek. Az alábbi cikkben ezen lenyűgöző funkciókat fogjuk kibontani egy kicsit részletesebben.
Tovább a cikkhez
Szilvia Dezső

10 tipikus tévedés az Adwords kampány felállítása során

Az Adwords kampánymenedzserek a leggyakoribb hibákat a kampányok alapbeállítása során követik el. Nagyjából azonos tévedésekbe esnek, melyeket nem lehet egy kalap alá venni, hiszen mindegyik beállításnak más-más hatásai és következményei vannak. Az alábbiakban a legfontosabb beállításokat és hibákat soroljuk fel, melyek reményeink szerint nagyban megkönnyítik majd „optimalizáló” életedet.
Tovább a cikkhez
Tamás Kató