Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

10 tipp a CTR növelése érdekében

A fizetett keresési hirdetések optimalizálására a rendelkezésünkre álló eszközük közül vitathatatlanul a leghatékonyabb az átkattintási arány (CTR), a minőségi mutató, valamint a versenytársakkal szembeni előny növelése. Ezen mutatók javítására rengeteg mesterfogás létezik, most az adgooroo.com oldal tette közzé eredményeit és tanácsait, melyek egy nemrégiben végzett felmérés eredményein alapszanak.
Tovább a cikkhez
Tamás Kató

Alap PPC hirdetési hálózatok

A néhány éve még újdonságnak számító fizetett hirdetések pillanatok alatt hódították meg a piacot, a hatásos hirdetés, mint fogalom, lényegében átértékelődött. Egy teljesen új világot létrehozva és szinte végtelen lehetőségeket teremtve, alapjaiban változtatta meg a hirdetői és a felhasználói mentalitást, de a teljesítménymérésben is kiemelkedő eredményeket ért el. A PPC hirdetéseknek ma már számtalan hálózata…
Tovább a cikkhez
László Bali

Miért sikeres a Black Friday?

Nemrégiben „ünnepelte” Amerika a fogyasztói társadalom egyik nagy napját, a Fekete Pénteket. A már Magyarországon is gőzerővel dübörgő, a vásárlásokat maximumra járató Black Friday több magyar e-kereskedőnek is rekord bevételeket hozott idén, ennek apropóján vizsgáltuk meg, hogy mit kell tudnunk erről a kiemelt akciókkal és árengedményekkel kecsegtető napról.
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos

Építs landing oldalt fél óra alatt! – Unbounce.com

Egy korábbi bejegyzésben már említettük, hogy egy sikeres PPC kampányhoz mennyire fontos a jó landoló oldal használata, illetve SEO oldalról is megvizsgáltuk a kérdést. Ebben a cikkben most arról lesz szó, hogy hogyan készíthetünk villámgyorsan egyéni landing page-t (akár minden hirdetésünkhöz külön-külön) komoly programozói tudás vagy profi fejlesztői csapat nélkül.
Tovább a cikkhez
Tamás Pusztai

Tippek a sikeres GSP hirdetéshez

Ebben a bejegyzésemben a hatékony és eredményes GSP (Gmail Sponsored Promotions) hirdetési kampányokról lesz szó, de bemutatom azt is, hogy hogyan lehet a lehető leghatékonyabban elérni a célközönségedet a legmegfelelőbb célzás kiválasztásával, valamint adok pár tippet a megfelelő kreatív elkészítéséhez is!
Tovább a cikkhez
László Bali

Ha nem vagy mobilbarát, meghalsz

Előbb vagy utóbb eljön az idő, hogy már egy online érdekelt vállalkozás sem teheti meg, hogy ne foglalkozzon a mobil megjelenésével. Sőt, ez inkább előbb várható, mint utóbb, véleményem szerint 1 éven belül már komoly hátrányba kerülhetnek azok a cégek, melyek nem készülnek fel már most.
Tovább a cikkhez
Zoltán Varga