Segíthetünk?

Blog

2021. október 07.

Nézd meg a teljesítménystatisztikákat a kibővített konverziókkal

A teljesítmény javítása és a pontos, adatvédelem szempontjából biztonságos mérés megőrzése érdekében bétaverzióban kibővített konverziókat vezet be a Google minden jogosult hirdető számára. 

Ha a webhelyen történő cimkézést komolyan veszed, akkor átfogóbb jelentéskészítés és jobb optimalizálás vár rád. A kibővített konverziók lehetővé teszik, hogy a címkék a webhelyedről származó és a felhasználó által megadott adatokat biztonságosan használják fel, és hogy pontosabban lássák, hogyan konvertálnak az emberek a hirdetéseddel való találkozás után. Ezeket az adatokat kivonatolták a biztonság és a felhasználói adatok védelme érdekében, így összesített és anonimizált konverziós jelentéseket kapunk.

Tegyük fel, hogy hirdetéseket jelenítesz meg a YouTube-on. A Google bejelentkezett felhasználójaként az emberek megtekintik a hirdetésed, de nem kattintanak rá. Ezután felkeresik a webhelyed és vásárolnak. 

Korábban az ilyen típusú konverziókat nehéz volt a hirdetésekhez rendelni. A kibővített konverziók révén azonban jobban megérthetjük ügyfeleink útját. Ez olyan funkció, amely javíthatja a konverziómérés pontosságát. Így megfigyelhetőbb adatokat szolgáltat a konverziós modellezés megerősítéséhez , átfogó adatokat nyújt a teljesítménystatisztikák, például a konverziónövekedés eléréséhez, és segít a kampányok jobb optimalizálásában, például az intelligens ajánlattétel használatakor.

A kibővített konverziókat tesztelő hirdetők pozitív eredményeket láttak. Például az Egyesült Királyságban működő kiskereskedő, az ASOS ilyen konverziókat alkalmazott a Keresési hirdetéseinél és a YouTube-on, hogy mérje azokat a konverziókat, amelyek egyébként nem jelentek volna meg adott hirdetéseinél. Nála javult a hirdetési kiadások megtérülése (ROAS), a keresőben 8,6% -os, a YouTube -on pedig 31% -os emelkedést realizált.


„A ki konverziók hozzásegítettek egy erős mérési alap létrehozásához, így jobban tudjuk mérni a YouTube -vásárlásaink hatását.”-Carolina Vicente, az ASOS médiabefektetési igazgatója

Engedélyezd a kibővített konverziókat további adatplatformokon keresztül

A Google együttműködik további adatplatformokkal, mint például a Tealium, a Twilio Segment stb., hogy megkönnyítse a kibővített konverziók megjelenítését. Ha adatokat dolgozol fel ezeken a szolgáltatásokon keresztül, akkor néhány lépéssel engedélyezheted a továbbfejlesztett konverziókat. További információért tekintsd meg a Tealium integrációs utasításait és a szegmensintegrációs utasításokat

További információ a Google Ads Súgóban .

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!