Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Hírek
A Google Survey globálisan elérhetővé vált
A Google március végén örömmel jelentette be, hogy 50 országra kiterjesztette a Felmérések lehetőségét.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Google AdWords iparági mutatók – Adwords eredményei tevékenységi kör szerint
Egy felmérés szerint átlagosan 1300 ember kérdezi meg havonta, hogy mi az ideális CTR, vagy hogy milyen CPC-re számítson adott tevékenységi körben. Nehéz kérdés ez, korábbi cikkünkben a hirdetések minőségi mutatójának fontosságáról írtunk, melyben a sokszor méltatlanul mellőzött mutató szerepére is rámutattunk.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Három tipp a hatékony AdWords kampánykezeléshez
Évről évre fejlődik az AdWords, és egyre jobban kiteljesedik az eszközök tárháza. Azonban ezzel nem csak a lehetőségek száma növekszik, a verseny is jobban kiéleződik.
Tovább a cikkhezYouTube
Íme 6 optimalizációs tipp, hogy több YouTube nézőt szerezz
A YouTube-ot a legtöbben szórakozásra használják, de a felhasználók töltenek fel videót minden témáról, így mindenki megtalálhatja a számára érdekes tartalmat. A YouTube a Google kereső után a második legnagyobb keresőszolgáltatóvá vált, amin havonta 3 milliárd keresést hajtanak végre, így nagyobb forgalmat bonyolít, mint a Bing, a Yahoo és az Ask.com összesen. Te hány nézőt…
Tovább a cikkhezHírek
Sitemap 50.000 URL felett? A Google válaszol!
A közelmúltban a Google közzétett egy videót, amiben John Mueller megválaszolja, hogyan érdemes eljárni, ha több mint 50.000 URL esetén szeretnénk sitemap-et készíteni.
Tovább a cikkhezHírek
Az Adwords megjeleníti a hirdetések előzményeit
Ha te is azok közé tartozol, akik az Adwordsben a hirdetéseket nem leállítják vagy törlik, hanem a meglévőt szerkesztve hoznak létre új hirdetéseket, akkor ez az újdonság neked kedvez!
Tovább a cikkhez